کد خبر 1357337
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
پایان شایعات درباره فوتبال ایران با اظهارنظر مسئولان فیفا/ تیر کاسبان تعلیق به سنگ خورد

اظهارنظرهای مسئولان فدراسیون جهانی فوتبال نشان می‌دهد که تعلیق فوتبال ایران شایعه‌ای بیش نیست و تیر افرادی که به دنبال چنین موضوعی بودند به سنگ خورده است.

به گزارش مشرق، اخبار روزهای اخیر از دوحه به خوبی بیانگر این موضوع است که ماجرای تعلیق فوتبال ایران در پی اتفاقات اخیر ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد ساخته ذهن یا در واقع طرح مورد علاقه برخی افرادی است که چشم به حضور در فدراسیون دوخته‌اند. گروهی که از این پس و در پی هر اتفاقی، پروژه های مشابهی را به جریان می‌اندازند و ماجرای تعلیق نیز ریشه در فعالیت هدفمند این عده دارد. کاری که خارج‌نشینان نیز آن را دنبال می‌کنند و این افراد هم در ایران همسو با آنها پیش می‌روند.

آنچه مسلم است اینکه طبق روال متعارف همیشگی فدراسیون جهانی فوتبال از فدراسیون ایران درخواست کرده توضیحات مرتبط با اتفاقات مشهد را ارائه بدهد اما در دستور کار سمینار اخیر فیفا با وجود تعلیق سه کشور، نامی از ایران قرار نداشته و اصلاً چنین مسئله‌ای مطرح نبوده است. 

توضیحات فدراسیون فوتبال ایران نیز احتمالاً در خصوص ناهماهنگی و فقدان زیرساخت‌های مطلوب در ورزشگاه مشهد خواهد بود که مانع از ورود بانوان به ورزشگاه در این شهر می‌شود اما پیش از این در استادیوم آزادی تهران این اتفاق در نظم و امنیت کامل تحقق یافت.

اظهارات و مصاحبه اخیر اینفانتینو و البته یکی از اعضای کمیته اجرایی فیفا به خوبی نشان می‌دهد با وجود توجه این نهاد به مسئله حضور بانوان در ورزشگاه، موضع تعلیق در این خصوص مطرح نیست و فدراسیون جهانی فوتبال همچنان مایل است پروژه مورد نظر خودش را با همکاری فدراسیون فوتبال ایران گام به گام دنبال کند.

اینفانتینو در گفت‌وگوی خصوصی با میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال ایران هم این مسئله را تکذیب و اعلام کرده چنین موضوعی در خصوص فدراسیون فوتبال ایران مطرح نیست.

در واقع در کنار جریان‌های خارجی که به شدت به تعلیق فوتبال ایران علاقمند هستند، برخی عوامل داخلی که دستشان از فدراسیون کوتاه مانده نیز این پروژه را دنبال می‌کنند اما تاکنون تیرشان به سنگ خورده و کاسبان تعلیق فعلاً نتوانسته‌اند از این نمد کلاهی برای خود ببافند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    8 1
    فیفا نمی تواند به خاطر تماشاگر کشوری را تعلیق و محروم کند
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    2 2
    والا این یکی دیگه تیر خودی ها بود نه کاسبان تعلیق
    • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
      0 0
      والا غلطه والله درسته
  • مادربچه هاومعلم مدرسه IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    3 0
    خداوند مکر دشمنان ایران را به خودشان برگرداند إن شاءالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس