کد خبر 1357128
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
رودیگر

اسکای اسپورتس امروز با انتشار یک ویدیو، از ملاقات دو مدیر بارسلونا با ایجنت آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی چلسی خبر داد.

به گزارش مشرق، قرارداد آنتونیو رودیگر با چلسی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مذاکرات برای تمدید قرارداد این بازیکن نیز به نتیجه نرسیده است. 
در هفته‌های اخیر شایعات زیادی مبنی بر علاقه بسیاری از باشگاه‌ها از رئال مادرید و بایرن مونیخ تا یوونتوس به این بازیکن منتشر شده است. 


اخیرا روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت خبر داد که این مدافع آلمانی با مدیران باشگاه یوونتوس به توافق رسیده و قصد دارد با پایان فصل جاری، قراردادی چهار ساله را با این باشگاه به امضا برساند. 


رودیگر که پیش از این از سوی فرانک لمپارد در فهرست مازاد چلسی قرار گرفته بود، با حضور توماس توخل روی نیمکت این تیم بار دیگر احیا شد و یکی از بازیکنان کلیدی تحت هدایت این مربی در چند ماه اخیر بود که نقش مهمی در قهرمانی آبی‌های لندن در لیگ قهرمانان فصل گذشته نیز ایفا کرد. 

در حالی که بایرن مونیخ هم علاقه مند به جذب رودیگر است، اسکای اسپورتس ساعاتی پیش خبر از ملاقات دو مدیر بارسا با ایجنت رودیگر در هتل "بارسلونا ادیشن" داد. ملاقاتی که شب گذشته پس از پایان ال کلاسیکوی فوتبال زنان صورت گرفت. متئو آلمانی و جوردی کرویف از سوی بارسلونا در این ملاقات حضور داشتند.

موندودپورتیو نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا ضمن تایید این ملاقات گزارش داد که مذاکره برای جذب رودیگر به این دلیل است که رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه ای بارسا هنوز حاضر به تمدید قرارداد خود نشده است. بارسا پیشنهاد خود را به رودیگر ارائه داده و منتظر پاسخ او خواهد ماند ولی در صورت تمدید آرائوخو، به احتمال زیاد از جذب مدافع آلمانی عقب نشینی خواهد کرد. 

بارسا در خط دفاعی خود جرارد پیکه، اریک گارسیا، رونالد آرائوخو و کلمنت لنگله را در اختیار دارد و برای فصل بعد با آندرس کریستیانسن، دیگر مدفع چلسی نیز به توافق نهایی رسیده است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس