کد خبر 1358272
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
آمار درخشان آبی‌اناری‌ها در سال ۲۰۲۲ +عکس

بارسلونا زیر نظر ژاوی کاملا متحول شده و توانسته آماری درخشان از خود به ثبت رساند.

به گزارش مشرق، شب گذشته بارسلونا مقابل سویا به برتری یک بر صفر رسید و توانست پس از مدت‌ها به رتبه دوم جدول لالیگا بازگردد.

ژاوی تیم نهم جدول رونالد کومان را تحویل گرفت و توانست ظرف ۵ ماه آماری درخشان در نیوکمپ به ثبت رساند.

او در ۱۵ بازی اخیر شکستی تجربه نکرده و توانسته آمار ۱۰ برد و ۵ تساوی را به ثبت رساند. بارسلونا در حال حاضر طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری را در بین تیم‌های شاغل در ۵ لیگ معتبر اروپایی دارند.

در سال ۲۰۲۲ و خرید بازیکنانی چون فران تورس، اوبامیانگ، آلوز و تراوره، بارسلونا در ۱۸ بازی انجام شده تنها ۲ بار شکست خورده و توانسته تیم‌های قدرتمندی مثل اتلتیکومادرید، والنسیا، ناپولی، بیلبائو و رئال مادرید را با ۴ گل شکست دهد.

 آمار درخشان آبی‌اناری‌ها در سال ۲۰۲۲ +عکس

این تیم پیش از آغاز سال ۱۴۰۱ در ال کلاسیکو ، رئال مادرید را با نتیجه ۴ بر صفر شکست داد تا نشان دهد یکی بهترین تیم‌های کنونی دنیا است. خولین لوپتگی،سرمربی سویا پس از این بازی به تمجید از ژاوی و تیمش پرداخت و مدعی شد که بارسلونا اکنون یکی از آماده‌ترین تیم‌های دنیا و اسپانیاست.

برای اولین بار از سال ۲۰۲۰، بارسلونا در سه بازی متوالی (۳ برد) در نیوکمپ کلین شیت کرد تا تاثیرات خط دفاعی نیز در تیم ژاوی به ظهور برسد.

ژاوی بارها گفته که هدف اصلی بارسلونا در این فصل قهرمانی در لیگ اروپاست و باید دید چه اتفاقی در ادامه ماجرا برای این تیم رخ خواهد داد. آنها پنج شنبه به مصاف اینتراخت فرانکفورت در لیگ اروپا خواهند رفت. در لالیگا نیز بارسلونا با یک بازی کمتر ۱۲ امتیاز از رئال مادرید عقب است.

تصویر زیر را مشاهده کنید:

 آمار درخشان آبی‌اناری‌ها در سال ۲۰۲۲ +عکس

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس