کد خبر 1357118
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹
افتخاری بزرگ برای اسطوره فوتبال انگلیس/ دیوید بکام شوالیه می‌شود...

عمارت دیوید بکام را دزد زده و اسطوره فوتبال انگلیس اصلاً متوجه حضور دزد در خانه‌اش نشده است!

به گزارش مشرق، از عمارت بکام‌ها زمانی که دیوید و ویکتوریا و هارپر در خانه بودند، سرقت شد. این زوج و دختر ۱۰ ساله‌شان، هارپر، از ورود دزد به خانه واقع در هالند پارک، غرب لندن بی‌اطلاع بودند.
بر اساس گزارش‌ها، خانه چند میلیون پوندی دیوید و ویکتوریا بکام در حالی که آنها در اتاق خواب طبقه‌ی بالا بودند، مورد حمله و سرقت قرار گرفت و خودشان از این اتفاقات بی‌خبر بودند. زمانی که پسرشان کروز اواخر شب به خانه برگشت متوجه سرقت شد.

به گزارش نشریه «سان»، کروز متوجه شد که شیشه پنجره‌های یکی از اتاق‌ها شکسته شده و وسایلش به سرقت رفته است. دیوید و کروز وقتی منتظر رسیدن پلیس بودند خانه را جست‌وجو کردند تا دزد را پیدا کنند. پلیس متروپولیتن تأیید کرد که در ساعت ۰۰:۳۷ صبح روز ۱ مارس به ملک فراخوانده شدند و معتقد بودند سرقت بین ساعات ۸:۳۰ شب تا ۱۱:۳۰ رخ داده است. این نیرو گفت که هیچ بازداشتی صورت نگرفته و تحقیقات ادامه دارد.

یک منبع به سان گفت: «متأسفانه خانواده بکام قربانی دزدهای نسبتاً حرفه‌ای شده‌اند که در منطقه فعالیت می‌کردند. خوشبختانه سارقین قبل از فرار فقط تا یک اتاق خواب پیش رفتند.» این منبع همچنین اضافه کرد که «امنیت خانه بسیار خوب است، هم از نظر فیزیکی و هم از لحاظ فنی».

هیچ یک از اقلامی که به سرقت رفتند، که گمان می‌رود هزاران پوند کالای طراحی شده و برقی باشند، ارزش احساسی نداشتند.

بنا بر گزارش‌ها، این سرقت چند هفته قبل از عروسی فرزند بزرگ آن‌ها، بروکلین، با دختر میلیاردر و بازیگر نیکولا پلتز انجام شد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    1 0
    گاوصندوقشونو که نبردن؟
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    0 0
    معمولا سلبریتی پول را جای خاص میگذارد یا در خارج یا کانادا و امارت و یا ملک و زمین که نمیشود دزدید. مثلا اگر خانه مدیری یا رامبد و گلزار و رشیدپور و نیکی کریمی و سیاستمدار دو تابعیتی برود خانه خالی و محقر دیده میشود برای دزد و 2ریال نمیتواند بدزدد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس