کد خبر 1362057
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳
دزدی وحشتناک از خانه ستاره سابق فوتبال

دادگاه انگلیس از دزدی از خانه ستاره سابق انگلیسی در سال ۲۰۲۰ پرده برداشت.

به گزارش مشرق، دادگاه ناتینگهام انگلیس اعلام کرد که در سال ۲۰۲۰ خانه ستاره سابق فوتبال این کشور مورد دستبرد وحشیانه‌ای قرار گرفت.

اشلی کول، بازیکن سابق آرسنال، چلسی وتیم ملی انگلیس در سال ۲۰۲۰ مورد حمله سارقان در خانه قرار گرفت و با تهدید عجیب آنها روبه‌رو شد. سارقان کول را تهدید کرده بودند که تک‌تک انگشتان او را قطع خواهند کرد.

این خبر مثل بمب در رسانه‌های خبری انگلیسی پیچید و بسیاری از این تجربه وحشتناک برای مربی کنونی اورتون صحبت کردند.اشلی کول پس از آمدن لمپارد به تیم اورتون به کادر فنی این باشگاه اضافه شده است. او بیش از ۱۰۰ بازی ملی دارد و جزو مدافع راست‌های برتر تاریخ لیگ برتر به شمار می‌رود.

دادستان مایکل برادی واقعه را شرح داد و اعلام کرد: خانم کانو با پسرش در کمد لباس پنهان شده بود تا با پلیس تماس بگیرد. اتفاقی که افتاد این بود که یکی از سارقان در کمد لباس را باز کرد و گوشی را از او گرفت، در حالی که او با پلیس صحبت می‌کرد. خانم کانو توصیف کرد که اشلی کول را روی زانوهایش دیده در حالی که دستانش از پشت بسته شده بود.

دادستان اعلام کرد که یکی از این سارقان آقای کول را با یک انبردست تهدید به شکنجه کرد و گفت: بیایید انگشتان او را قطع کنیم.

این اتفاق البته عملی نشد و سارقان با رسیدن پلیس به محل، آنجا را ترک کردند و توانستند اموالی گران‌بها مثل ۵ ساعت گران‌قیمت را بدزدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس