کد خبر 1357078
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
محدودیت‌های کرونایی انگلیس لغو شد

وزارت خزانه‌داری انگلیس ۱۴ مورد جدید را به فهرست تحریم‌های این کشور علیه روسیه اضافه کرد.

به گزارش مشرق، منابع رسانه‌ای از اقدام وزارت خزانه‌داری انگلیس در اعمال تحریم‌های تازه علیه روسیه به بهانه بحران اوکراین خبر دادند.

در شرایطی که وزیر خارجه انگلیس برای اعمال فشار بر هند به منظور همراهی با تحریم‌های کشورهای غربی علیه روسیه در قبال بحران اوکراین روز پنجشنبه (امروز) عازم دهلی نو شده است، لندن تحریم‌های تازه‌ای علیه مسکو اعمال کرد.

دولت انگلیس از افزوده شدن ۱۴ مورد جدید به فهرست تحریم‌ها علیه روسیه به بهانه بحران اوکراین خبر داد. وزارت خزانه‌داری انگلیس در اقدام امروز خود، تعدادی از مسئولان و شخصیت‌های ارشد رسانه‌ای روسیه را به فهرست تحریم اضافه کرده است.

در این گزارش آمده است: «بریتانیا در هماهنگی با متحدان غربی در تلاش برای فلج کردن اقتصاد روسیه به عنوان مجازاتی برای تهاجم مسکو به اوکراین است و بیش از ۱۰۰۰ فرد و کسب و کار را از جمله در صنایعی از قبیل کشتیرانی، دفاعی و نخبگان ثروتمند نزدیک به رئیس‌جمهور ولادیمیر پوتین  تحریم کرده است».

«الکسی نیکولوف» مدیرعامل شبکه راشا تودی، «سرگئی بریلِف» مجری سرشناس شبکه پخش تلویزیونی و رادیوی روسیه و «آنتون آنیسیموف» سردبیر خبرگزاری «اسپوتنیک» روسیه از جمله چهره‌های رسانه‌ای هستند که انگلیس آنها را تحریم کرد.

اقدام لندن در اعمال تحریم‌های تازه علیه مسکو و افزودن چهره‌های ارشد رسانه‌ای روسیه به فهرست تحریم‌ها در شرایطی صورت گرفته که انگلیس به دنبال آغاز بحران اوکراین، علاوه بر در ارائه کمک‌های تسلیحاتی و مالی به اوکراین، مواضع تندی علیه ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه اتخاذ کرده است.

همزمان با تشدید موضعگیری مقام‌های لندن علیه مسکو در رابطه با اوکراین، امروز پنجشنبه در خبرها آمده بود که «لیز تراس» وزیر خارجه انگلیس به منظور اعمال فشار بر مقام‌های دولت هند به منظور همراهی با مواضع و تحریم‌های کشورهای غربی علیه روسیه عازم دهلی نو شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علیرضا IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    0 1
    انگلیس باید یه تو دهنی درست و حسابی از روسیه بخوره تابفهمه با کی طرفه همه جنایتهای دنیا زیر سر انگلیس آمریکا اسرائیله کاش پوتین یه مردی میکرد چند تا ازین کشتیهای جنگی انگلیسو نابود میکرد تابفهمه ابر قدرت نظامی یعنی چی اینا فقط زبون زور میفهمن
  • عباس گرانمهر IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    1 0
    تمام تمهیدات شر زیر سر انگلیسه صبح وقتی بیدارشدین اگه دیدین انگلیس از نقشه دنیاپاک شده هیچ تعجبی نکنین چون سزاشه
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    1 0
    انگلیس پیر با رئیس جمهور احمق اش با دم شیر بازی میکند . به بمب هسته ای خود مغرور شده و احمقانه صحبت میکنه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس