کد خبر 1357088
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
هشدار روسیه درباره تبدیل لهستان به خط مقدم ناتو

معاون رئیس شورای امنیت روسیه هشدار داد، لهستان در حال تبدیل شدن به خط مقدم ناتو در برابر مسکو است.

به گزارش مشرق، «دیمیتری مدودوف» معاون رئیس شورای امنیت روسیه روز پنجشنبه درخصوص تبدیل شدن لهستان به خط مقدم ناتو در برابر روس‌ها هشدار داد.

مدودوف در مقاله‌ای در خبرگزاری «اسپوتنیک» نوشت، مقامات لهستانی به شکل مخربی، یک نسخه جعلی از تاریخ این کشور را ترویج می‌کنند و به غلط روسیه را کشوری دشمن تلقی می‌کنند.

رئیس جمهور سابق روسیه نوشت، لهستان امید دارد که نقش آن در اروپا ممکن است به بهای اوکراین به میزان چشم‌گیری افزایش یابد و با وجود اعلام حمایت از اوکراین، هزینه رسیدگی به پناهجویان اوکراینی به گردن آمریکا بوده و مقامات ورشو عجله‌ای برای مایه گذاشتن از خود ندارند.

مدودوف افزود، مقامات لهستانی حاضر هستند سلامت زندگی شهروندان خود و منافع اقتصادی این کشور را با اتخاذ سیاست روس‌هراسی، قربانی کنند.

او در ادامه نوشت: «اقدامات تبلیغاتی لهستان نیز همانند کشورهای حوزه بالتیک و اوکراین، با متصل کردن تمام مشکلات خود به روسیه خو گرفته‌اند».

معاون رئیس شورای امنیت روسیه نوشت، لهستان به بخش‌هایی از خاک اوکراین چشم دارد و در تلویزیون این کشور نقشه‌ای را در همین رابطه نشان داده‌اند.

این مقام ارشد روس هشدار داد، لهستان در حال تبدیل شدن به خط مقدم ناتو در برابر روسیه است و چنین رویکردی برای امنیت اروپا خطرناک است.

مدودوف بیان داشت لهستان در سال ۲۰۲۰ ده میلیون متر مکعب گاز از روسیه وارد کرد که این میزان در سال جاری میلادی سیزده درصد کاهش یافته و منافع اقتصادی این کشور قربانی تصمیمات سیاسی نادرست شده‌اند.

او با اشاره به تلاش‌های دولت لهستان علیه پروژه گازی مشترک روسیه و اروپا موسوم به «نورد استریم ۲» گفت، مقامات لهستانی این رویا را در سر دارند که گاز مایع آمریکا را به کشورهای اروپایی بفرستند.

مدودوف نوشت، دولت لهستان درگیری‌های اوکراین را دلیلی عالی برای خود می‌بیند تا هرگونه طرح ابتکاری با روسیه را متوقف کرده و برای تحریم‌های ضد روسی و به راه افتادن جنگ سرد جدید تبلیغ کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • CA ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    8 0
    بعبارتی پس از اوکراین، لهستان دومین قربانی بین دعوای روسیه و غرب هستش، امان از بی خردی حاکمان خوش خیال ساده لوح.
    • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      3 0
      اروپا این بدبخت رو میفرسته جلو طعمه شن و جنگ فرسایشی کنن
    • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      1 0
      آزه واقعأ این حاکمان لهستان و اکثر کشورهای ناتو احمق و بی خرد هستند، کاملا موافقم!!!
    • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      0 5
      درود بر لهستان، قدرتمند و عالی...بزنید روسیه را این خرس متوهم وحشی را فکر شوروی شدن را در سر دارد
  • DE ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    3 0
    لهستان و مخصوصا یهودیان آن همیشه نقش مخربی در دنیا داشته اند قبل از جنگ جهانی اول و مخصوصا جنگ جهانی دوم گروه‌های مافیایی یهودی لهستان با ربودن دختران و زنان آلمانی و به بردگی گرفتن آنها و تجاوز گروهی در خانه های فساد خشم آلمانی ها را برانگیختند که هزاران نمونه از آن ثبت شده. اکثر یهودیان آمریکا که در این مدت هفتاد سال سیاست‌های خارجی آمریکا را تعین می‌کنند یهودیان لهستانی مهاجر هستند. حتی امروز هم لهستانی ها را انسانهای بسیار خشن و خودخواه و جاه‌طلب و دروغگو می‌شناسند. البته نه همه ولی 95 درصدشان.
    • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
      0 0
      روسیه خیلی خوب بوده؟؟؟ اشغال قفقاز کشتار مسلمانان قتل عام گنجه اشغال اذربایجان در زمان مشروطه و قتل عام پاکسازی قومی شوروی و ...
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    0 7
    بهتره روسیه از طریق کشور ثالث افریقایی یا استرالیایی با رمز ارز خرید و فروش و انتقال دهد وگرنه دچار قحطی و ادمخواری خواهد شد.
    • DE ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      1 0
      تخم دوزرده گذاشتی پرت و پلا میگی؟ یا گیربوکست شکسته کج میزنی.
  • استقلال بزرگ IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    3 0
    نه احمق خان لهستان از اب گلالد داره ماهی میگیره
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    1 0
    لهستانی ها در نامردی رقیب ندارند
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    4 1
    لهستان داره گور خودشو دودستی میکنه همراهی با سیاستهای کثیف آمریکا اسرائیل انگلیس یعنی حماقت محض . هیچکس حریف روسیه نیست کیف هم به زودی تصرف میشه وروسیه دقیقا طبق برنامه داره پیش میره . کشورکهای اروپایی دچار بحران سوخت و مواد غذایی میشن و یکی یکی از درون نابود میشن.نشانه هاشو همه دارن میبینن .تحریم روسیه برای اروپا یعنی خودکشی
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    0 0
    این روسیه واقعا چه دروغ های بچه گانه ای میگه . اول که گفت روسیه قصد حمله و جنگ با اوکراین نداره و اروپا و امریکا دروغ میگن!!!! بعد از حمله گفت ما حمله نکردیم که! بلکه این عملیات ویژه نظامی علیه نئونازی های اوکراینه !!!!! یه مدت گذشت گفت میخواهیم بمب هسته ای بزنیم و آماده باش دادیم!!!!! وسط جنگ دید خیلی ضایع شده و هیچ کس تو دنیا طرفدار روسیه نیست گفت امریکا در اوکراین آزمایشگاههای مخفی ساخته بوده و کرونا تولید میکرده !!!!! الان هم که میگه لهستان به بخش‌هایی از خاک اوکراین چشم دارد !!!!!!! آدم میمونه از این همه سفاهت و حماقت روس ها چی بگه
  • IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    0 0
    سیاستمدارن اروپا در خصوص جنگ هیچ آزادی در مقابل آمریکا ندارند یعنی زنجیر اروپا در دست آمریکا هست . اروپا خط مقدم آمریکا هست.
  • IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    0 0
    اگر اروپا بیشتر از گلیمش بردارد قطعا جنگ هسته ای شروع خواهد شد و در این خصوص اروپا و آمریکا در مقابل روسیه شکست خواهند خورد.
  • IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    0 0
    لهستان بزودی بخشی از کشور المان می شود این خط و این نشان رهبران احمق همشون کشورهای خودشان را نابود می کنند
  • صداقت عین عدالت است IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    0 0
    اسیاب به نوبت. خوابی که امریکا برای اروپا دیده خیلی زود تعبیر می شود بعداز اوکراین نوبت لهستان است چون مسولانی خائن به ملت ودست نشانده امریکا دارد. فقط امریکا ازاین جنگ ها بافروش جنگ افزار سود می برد. نفت وگازش راهم گران به اروپا می فروشد وخودش ازگاو شیر ده وامارات. نفت ارزان می خرد تازه امریکا چند سال است نفت سوریه وعراق رابازور می دزدد ومجانی می برد. وای برملت اروپا که برده امریکا شده اند وقاره سبز سال اینده دراتش خشم سردی زمستان یخ می زنند
  • مهدی IR ۰۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    0 0
    لهستان احتمالا ملتش را به تقابل با شاخ غول سوق خواهد داد.
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    0 0
    شما اگرتاریخ اروپا وامریکارانگاه کنیدفقط قتل وویرانی کشورهاست واینگونه این دیکتاتوری جنایتکارومدعی دروغین بشردوست که درواقع دهه هاست باهمین دروغهاعمرخبیث وکثیف ومصنوعی سپری کرده وانشاالله پایان ننگینش وتقاص خونهای بیگناهان وجنایات ویرانیهای کشورهاراانشاالله پس خواهددادوخداکنه روسیه یک باربرای همیشه این شیطان زادگان را نابودکنه
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    0 0
    فارغ از متن خبر بیایید برای ظهور دعا کنیم.___اللهم العجل لولیک الفرج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس