کد خبر 1356460
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳
حمایت مردم کویت از قدس و مسئله فلسطین

انجمن کویتی جوانان برای قدس طی مراسمی از تعدادی از جوانان فعال در زمینه حمایت از مسئله فلسطین و قدس تقدیر کرد.

به گزارش مشرق، رسانه‌های کویتی با اعلام این خبر افزودند، در مراسم پایانی تکریم از شرکت ۴۰ نفر از شرکت کنندگان برتر برنامه " سفرای قدس سال ۲۰۲۱" سعد العتیبی رئیس موسسه خیریه "نماء" موسسه حامی این برنامه تاکید کرد: مسئله فلسطین یک مسئله محوری برای امت اسلامی است، ما نیازمند پرداختن به مسئله قدس از زاویه‌ای به جز نگاه سنتی به آن هستیم، زیرا این مسئله به تمامی ابعاد هویت و دغدغه‌های ما مرتبط است.

سعد العتیبی در ادامه گفت: هر کسی که در خود ظرفیت خاصی احساس می‌کند که می‌تواند در راستای مسئله فلسطین قرار بگیرد از آن دریغ نکند، تفاوتی نمی‌کند که این کار به شکل هنر، سخن، یا فعالیت یا حتی در بعد تجاری آن صورت بگیرد، مسئله مهم آن است که ارتباط با قدس نشات گرفته از فرهنگ و دغدغه‌های ما باشد.

رئیس انجمن کویتی جوانان برای قدس هم با ستایش از این ۴۰ جوان برگزیده در حمایت از مسئله فلسطین و مسجد الاقصی آنها را سفرای فلسطین وقدس توصیف کرد و افزود: چه افتخاری بالاتر از این که شما سفرای مسئله قدس به معنای کامل کلمه آن باشید، مسئله فلسطین در بر گیرنده معانی بسیاری است که عمق انسانی را هدف قرار داده و مهم‌ترین و عدالت محورترین مسئله در طول تاریخ را در خود جای داده است.

او در ادامه تاکید کرد: همه ما چه به شکل شخصی و چه سازمانی موظف هستیم تمام امکانات خود را برای دفاع از این سرزمین مقدس به کار بگیریم، مسجد الاقصی و خاک فلسطین مشتاق دیدن جوانان امت اسلامی چه دختر و چه پسر است، کسانی که خستگی ناپذیر برای حضور فاتحانه و نه سازشکارانه در این سرزمین تلاش می‌کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    0 0
    باز افرین به شما و شرفتون. شیوخ و ال سقوط خود رو به صهیونیسم جنایتکار فروختن و بی شرف ترین شیاطین در جهان اسلام هستند که مانع رسیدن مردم فلسطین به حقوق اولیه شون هستن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس