کد خبر 1356442
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
خطیب زاده: موارد اختلافی در مذاکرات وین از تعداد انگشتان یک دست کمتر است

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اجلاس شرارت در فلسطین اشغالی را محکوم کرد.

به گزارش مشرق، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) هشتم فروردین ماه برگزاری اجلاس شرارت در فلسطین اشغالی را محکوم و آن را خیانت به آرمان آزادی فلسطین توصیف کرد.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس خائنان به آرمان فلسطین با ظالمان و غاصبان قدس شریف آن هم در سرزمین فلسطین اشغالی تاکید کرد: هرگونه اقدام در عادی سازی و برقراری روابط با صهیونیست های تروریست و اشغالگران قدس، خنجری بر پشت ملت مظلوم فلسطین و هدیه ای به رژیم‌کودک کش اسرائیل در تداوم کشتار مردم و اشغال سرزمین بوده  و تجربه تاریخی نشان داده که روند سازش و تسلیم نتیجه ای جز شکست و خواری حامیان آن به دنبال نداشته و سرزمین فلسطن جز با مقاومت ملت فلسطین و حمایت و پشتیبانی ملت ها و دولت های اسلامی‌،  آزاد نخواهد شد. 

خطیب زاده در پایان ضمن هشدار نسبت به فتنه انگیزی و شرارت صهیونیستها در منطقه  بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری و گسترش روابط دوجانبه با کشورهای  منطقه و مقابله با توطئه صهیونیستی- آمریکایی در ایجاد اختلاف و گسترش بی ثباتی در  منطقه غرب آسیا تاکید کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    0 0
    دنیا به روابط شما با روسیه و چین وجاهای دیگر کاری ندارد . به شما هم مربوط نیست که یک کشور چه روابطی با دیگران دارد . شده اید قیم دنیا .. البته قیمی بی عقل و شرور .پوتین هم با همین مداخلات و غلط های زیادی اوکراین را به خاک و خون کشید ..
  • صادق SE ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    0 0
    از اونجا که این رژیم‌های عربی پایگاه مردمی ندارن ، بیشتر و بیشتر در معرض خطر قیام مردم و فروپاشی قرار میگیرند ،گرچه ایران با توجه به شرایط جهانی و بحرا اوکراین که خود در حال دامن زدن به یک قحطی غذایی در منطقه خاورمیانه خواهد شد باید با تیزبینی به موقع چاره اندیشی کند ،چرا که این مسئله بحران بزرگی را در منطقه خاورمیانه و شاخ آفریقا بوجود خواآورد، مدیریت آب و کشاورزی همزمان اقتدار نظامی و وحدت ملی بین ایرانیان در داخل و خارج و کمک به متحدان ایران برای نجات خود از بحران باید از اولویت‌های مهم دولت باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس