کد خبر 1356447
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱

به گزارش مشرق، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توییتر نوشت: ‏دیشب به منزل دو استاد برجسته و کم نظیر فرهنگی و هنری کشورمان رفتم. استاد انوار، که با ۹۸ سال سن با حرارت از شگفتی های علمی ابن سینا می گفت و استاد محجوبی که با ۹۲ سال سن همچنان بهشت را نقاشی می کند.

دانشمندان و هنرمندان از سرمایه های نمادین یک ملت هستند.

روایت وزیر فرهنگ از دیدار با دو استاد برجسته +عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    0 3
    یه کم خجالت بکشید. استاد انوار 43 ساله خانه نشین شده. ده ها کتاب تالیفی و ترجمه داره که امکان انتشار ندارن. حالا با کمال پررویی رفتین دیدن ایشون؟!
    • رامین IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
      3 0
      خطاب به 8:49، حالت خوبه؟!!! وزرای قبل از دکتر اسماعیلی باید خجالت بکشند، ایشان که چند ماهه آمده و کاملاً مشخصه که می خواهد کم کاری ها و اشتباهات قبلی ها را جبران کنه، بعد تو بهش می گی خجالت بکش؟!!!!!!!!!!!!! کار بدی کرده که رفته دیدن دو استاد برجسته؟!!!! خبر داشتی این وزیر ، مجوز بازی را برای یکی از بازیگران کشور که 43 سال ممنوع الکار بوده، صادر کرده است؟!!!! در منطق جنابعالی ، باید علیه کسی که می خواهد خطاهای قبلی ها را جبران کند ، جبهه گرفت وبهش توهین کرد؟!!!!!!!! وزرای قبلی باید خودشان پاسخگوی عملکردشان باشند نه ایشان، مهم اینه که وزیر فعلی رویکرد درستی را اتخاذ کند که شواهد امر چنین چیزی را نشان می دهد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس