کد خبر 1355268
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰

به گزارش مشرق، امیرحسین ثابتی، مجری برنامه جهان‌آرا در توییتر نوشت: ‏دکتر موسی نجفی نظریه پرداز و استاد تمام علوم سیاسی در گفتگو با ویژه نامه سیاسی نوروزی روزنامه ایران گفته که "هسته ای بهانه است، چالش غرب با جمهوری اسلامی ذاتی است و پایانی ندارد."

چالش غرب با جمهوری اسلامی پایان ندارد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 24
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    2 8
    نظریه پردازان حتی در یادداشت و سخن از بردن نام ایران ابا دارند. خطر این تفکر کمتر از خطر تفکر ملی گرایی ضد اسلام نیست.
    • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
      14 2
      حرفتان بی معنی است. غرب هیچ مشکلی با ایران مستعمره بهایی بله قربان گو ندارد. مشکلشان با حکومت دینی مستقل است.
    • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
      1 0
      چرا حرف این هم میهن رو بی معنی تلقی کردید به نکته صحیحی اشاره کرد ایشان ، این دکتر گرامی که نظریه پرداز هیچ نامی از ایران در این نوشتار نبرده ؟ چون دقیقا" باید از ایران نام می‌برد ، دشمنی تمدنی غرب با تمدن ایران ..
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    4 21
    شاید هم چالش ایران با غرب پایان ندارد
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
      15 3
      اسکول! ما به هسته ای غرب و حقوق بشر غرب و همه چیز غرب گیر داده یا غرب به ایران گیر داده؟
    • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
      11 1
      ایران رفته آمریکا و اروپا را استعمار کرده و پایگاههای نظامی در آنها ایحاد کرده، در کشورهایشان حکومتهای دست نشانده درست کرده. تحریمیشان کرده و..
    • FR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
      7 3
      غربگدا
    • تبریزی IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
      7 1
      واقعاً آدم میمونه تو حماقت بعضیها،البته چالش حق و باطل تا ازبین رفتن باطل(کدخدای خود خوانده و نوچه هایش) ادامه دارد تا کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم. خمینی کبیر
    • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
      2 7
      اسکول خودت هستی بحث با ادب انجام بده.
    • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
      7 1
      با خواندن این کامنت انسان پی به بیشعوری نادانی بی خردی نویسنده کامنت می‌برد ، چرا که ما به سمت آمریکا لشگر کشی نکردیم دور تا دور آمریکا پایگاه نظامی نزدیم آمریکا زو تحریم و تحت فشار نگذاشته ایم، بزرگان آمریکایی ها ترور نکردیم .... و هزاران مورد دیگر ... وقتی چنین فهم و درک نداری حیف نام اوسکول برای تو بی خرد !!!
    • حاجی IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
      1 3
      دقیقا شما درست میگین این استاد باید میگفت چالش مسئولان ونظریه پردازان حکومت جمهوری اسلامی با غرب پایانی نداره وگرنه مردم ایران باوجود تمام اختلاف دیدگاه با غرب میخواهند با غرب کار کنن
  • نیما IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    6 2
    تمدن غرب محکوم به زوال نابودی است همون جوری که تمدن شرق کمونیست نابود شد تا زمانی که تمدنی غیر از تمدن نوین اسلام باشد نضهت زمینه ساز ظهور پیروز نخواهد شد
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    11 1
    کاملا دقیق و درست. اگر لحظه ای قدرت نظامی را زمین بگذاریم و پرچم سفید و صلح را زمین بگذاریم از زمین و آسمان به ما حمله میکنند.
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    5 1
    حالا بنده نه دکتر هستم و نه استاد دانشگاه . اما کم و بیش تاریخ اسلام را خوانده ام . کاملا پر واضح است که چالش غرب لا مروت و امریکای جنایتکار و جهانخوار با انقلاب اسلامی ریشه در ایدئولوزی و نظام دینی ماست . حضرت رسول مکرم اسلام از آغاز تبلیغ اسلام همواره مورد شدیدترین بغض و عداوت وصف ناپذیر دشمنان و مشرکان و کافران قرار گرفت و تا توانستند رسول الهی را با تخریب و تهدید و تمسخر و تضعیف و ترور و تحریم و جنگ تحمیلی و.... مورد هجوم ددمنشانه قرار دادند و تا پایان عمرمبارکشان چه با کفار و چه عناصر مزدور و منافقان در گیر بودند و همواره مورد شدیدترین بغض و کینه خصم زبون قرار می گرفتند والبته قران کریم به پیامبر خدا فرمود که کفار هرگز ترا رها نخواهند کرد مگر اینکه از آئین و دین خود دست برداری . لذا دشمنان ایران اسلامی هم در قبل از انقلاب دارای منافع و مصالح فراوانی در این کشور دارا بودند با پیروزی انقلاب شکوهمند و استقرار حکومت دینی .استکبار و در راس آن آمریکای تروریست و غربی های دون صفت نتوانستند تحمل کنند که ایران دارای استقلال سیاسی است و دیگر تحت سلطه نه غرب است و نه شرق بلکه زیر پرچم توحید نبوی و تحت لوای عصمت علوی است . فلذا بحث انرزی هسته ای و حقوق بشر و نفوذ منطقه ای و صنایع موشکی و پهبادی و ده ها موارد دیگری که از سوی آن خناسان مورد اتهام هستیم فقط بهانه است . در حالی که خودشان نه دموکراسی دارند و نه پای بند به حقوق بشر هستند و ظالم ترین کسانی هستند که در جنگ حتی از بمب شیمیائی استفاده نموده اند و هزاران نفر بی گناه را قتل و عام کرده اند و حنایشان در نزد اهل خرد و منطق و دینمدار و آزاد اندیش رنگی ندارد . و بدانیم این رسوا شدگان جهانی ما را رها نخواهند کرد مگر در صورتی که بتوانیم با اقتدار نظامی و شوکت اقتصادی و هیبت علمی و عوامل بازدارنده مطمئن و سایر مولفه های موثر از قبیل پیمان های منطقه ای و استحکام بخشی دیپلماسی با کشور هائی همچون چین و روسیه و رابطه اقتصادی مدت دار و غیره با کشور های همسو و تقویت رابطه با کشور های مسلمان و دوست و برادر . مسلما ما را از دست اندازهای اهریمنی و چالش های رذیلانه بد خواهان و اجانب و سلطه گران ایمن و محفوظ نگه خواهد داشت .
    • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
      1 6
      خیر دوست گرامی ، لطفا" همه چیز رو به اسلام عزیز ربط ندهید لطفا آدرس غلط به هم میهنان خویش ندهیم ، مشکل غرب با ایران و ایرانی به خیلی پیش تر از اسلام باز می‌گردد که هنوز اسلام به این سرزمین نیامده بود در دوران ایران کهن ایران باستان ..
    • IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
      1 1
      درست است که ایران به عنوان نماینده شرق همیشه مغضوب نمایندگان غرب مثل یونان و روم بوده است، اما ایرانی که مثل ایران پهلوی تبدیل به مستعمره غرب بشود دیگر برای غرب دشمن محسوب نمی شود. این اسلام بود که آن مستعمره را مستقل کرد.
    • به ۲۳:۵۱ - IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
      1 0
      درست است که ایران به عنوان نماینده شرق همیشه مغضوب نمایندگان غرب مثل یونان و روم بوده است، اما ایرانی که مثل ایران پهلوی تبدیل به مستعمره غرب بشود دیگر برای غرب دشمن محسوب نمی شود. این اسلام بود که آن مستعمره را مستقل کرد. در تمام کشورهای اسلامی هم اسلام است که بزرگترین مانع بر سر غرب است.
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    4 1
    هژمونی تمامیت خواه است. ببینید ونزوئلا را به خاطر یک نامزد انتخاباتی شکست خورده تحریم کردند طلاهایش را مصادره کردند
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    7 1
    چالش غرب باحق بودن ماست که بادروغ وجنجال وتوطئه بدنبال ماندن برای درامدبافاسدکردن بقیه نیستیم واین افتخار انقلاب اسلامی است
  • ایران iran IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    2 1
    دشمنی غرب با تمدن شرق ( ایران ) اتفاق جدیدی نیست هم میهنان گرامی ، تاریخ بخوانید، توصیه میکنم تاریخ ایران باستان را مطالعه بفرمایید ، دشمنی غرب با تمدن شرق ( ایران ) سری دراز در تاریخ دارد از دوران ایران باستان که کشورهای یونان و روم باستان نماینده غرب و دشمن ایران و ایرانیان بودند ، تا همین چند قرن اخیر که بریتانیای صغیر انگلستان و آمریکا نماینده غرب و ادامه همان دشمنی تمدنی و کهن و ادامه همان دشمنی دیرینه با ایرانیان را ادامه دادند و همچنان هم ادامه دارد و خواهد داشت بهانه های این دشمنی در ادوار گوناگون تعقیر کرده روزی بهانه هسته ای ، روزی موشکی، روزی پهپادی، منطقه ای و .......... داستان دشمنی غرب با ایران هیچ پایانی نخواهد داشت ، باید قوی و قدرتمند شویم در تمامی عرصه ها ،،، خصوصا" در عرصه دفاعی نظامی .. جانم فدای ایران مقتدر
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    1 0
    دشمنی تمدن غرب با تمدن شرق ( iran ) سر در تاریخ چند هزار ساله ایران و غرب دارد که حتما" توصیه میکنم هم میهنان گرامی تاریخ ایران باستان را مطالعه کنند
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    1 1
    چنانچه تاریخ چند هزار ساله ایران عزیز رو مطالعه کنیم دقیقا" به همین نکته و سخن ارزشمند جناب ‏دکتر موسی نجفی نظریه پرداز و استاد تمام علوم سیاسی ایران خواهیم رسید ، سخن ایشان کاملا" صحیح و تاریخی و مستند میباشد ، مشرق جان باید بیشتر از سخنان این بزرگان میهن بهره‌مند و آگاه شویم .. احسنت و آفرین ..
  • IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    0 0
    خوب با ایران مشکل داشته باشند به جهنم
  • IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    0 0
    جمع اضداد نمیشه مگر آدم شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس