کد خبر 1355079
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵
توماس مولر: به دنبال درخشش مقابل هلند هستیم

توماس مولر، گلزن ۳۲ ساله آلمانی مدعی شد این تیم باید برای لحظات دشوار جام جهانی آماده باشد.

به گزارش مشرق، بعد از دو سال غیبت در لیست تیم ملی آلمان، توماس مولر چند ماه پیش دوباره به اردوی ژرمن ها دعوت شده و اخیرا پای ثابت ترکیب این تیم بوده است. حالا توماس مولر در مصاحبه ای در مورد شرایط ژرمن ها در تورنمنت پیش رو و البته احتمال تمدید قرارداد با باشگاه بایرن مونیخ صحبت کرده است.

توماس مولر گفت: "سال منتهی به جام جهانی همیشه خاص و ویژه است. معمولا در پایان ماه مارچ در آستانه شروع مسابقات قرار می گرفتیم، اما امسال این اتفاق در ماه های نوامبر و دسامبر رخ می دهد که اتفاق جدیدی است. ما می خواهیم در این بازی های دوستانه به ویژه دربی مقابل هلند عملکرد خوبی از خود نشان داده و به روندی که از پاییز شروع کردیم ادامه دهیم. البته بعد از آن هدف تمرکز روی مسابقات پیش رو است.

توماس مولر: به دنبال درخشش مقابل هلند هستیم

در جام های جهانی مهم است که برای لحظات سخت آماده باشیم. در سال ۲۰۱۴ ما از لحظات دشواری مقابل تیم هایی چون آمریکا، الجزایر، فرانسه و آرژانتین جان سالم به در بردیم، اما در سال ۲۰۱۸ اینگونه نشد. هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و ما در تمام طول ۹۰ دقیقه باید آماده باشیم.

احتمال تبدیل شدن به هفتمین گلزن برتر تاریخ آلمان؟ از آمار گلزنی خود به خوبی خبر دارم، اما این هدف اصلی من نبود. البته که دوست دارم باز هم گلزنی کنم، اما دلیلش رسیدن به رکورد ۴۳ گل اووه زیلر نیست.

آینده و وضعیت قرارداد با بایرن مونیخ؟ یک بار به خودم گفتم که می خواهم تا سال ۲۰۲۵ در بالاترین سطح فوتبال بازی کنم و این هدفی است که در ذهن داشتم. قرارداد فعلی من با بایرن مونیخ تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد."

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس