کد خبر 1355070
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰
زلنسکی: شرکت‌های فرانسوی، روسیه را ترک کنند

رئیس‌جمهور اوکراین از شرکت‌های فرانسوی خواست تا روسیه را ترک کنند.

به گزارش مشرق، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین روز چهارشنبه در سخنانی خطاب به نمایندگان پارلمان فرانسه، از شرکت‌های فرانسوی خواست خاک روسیه را ترک کنند.

زلنسکی که این روزها مستمرا در حال سخنرانی در بین نمایندگان پارلمان‌های کشورهای مختلف است، مدعی شد شرکت‌های فرانسوی باید دست از تامین مالی کشتار زنان و کودکان بردارند.

وی همچنین برای کشته‌شدگان اوکراینی عملیات نظامی روسیه تقاضای یک دقیقه سکوت کرد.

او امروز خطاب به نمایندگان پارلمان ژاپن نیز در خصوص آنچه احتمال حمله شیمیایی روسیه علیه اوکراین خواند، ابراز نگرانی کرده بود.

جنگ اوکراین وارد بیست و هشتمین روز خود شده و سیل سلاح از کشورهای مختلف برای دولت زلنسکی ارسال شده است. تقاضای خروج شرکت‌های مزبور نیز در راستای تحریم‌های غرب علیه روسیه مطرح شده است.

بنابر دستور ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، از این پس کشورهای غیردوست روسیه مجبور خواهند بود انرژی این کشور را با روبل، واحد پول روسیه خریداری کنند.

بخش‌های گسترده‌ای از شرق و مرکز اروپا در تامین انرژی به روسیه وابسته هستند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
    0 1
    دلقک شیپیش مگه تو رئیس جمهور فرانسه هستی اُرد میدی کلنگی؟؟!!
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    0 0
    آمریکا ؛ گاوهای بولوند چشم آبی شیرده پرورش می دهد ــــــ سرانجام با توطئه ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و بازی موفق مهره یهودی ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ در یک جنگ زرگری تمام عیار(سیاست تحریک حداکثری)؛ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. با افزایش سرسام آور نفت اقتصاد ؛ از یک سو ؛ اقتصاد چین را مهار می کند و از سوی دیگرو مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و تهاجم رسانه ای و بحران های سیاسی مهار زده و به سقوط بکشاند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بار؛ بولوند چشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ فنلاند ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ لهستان و .....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. از نتایج بدیهی این آتش افروزی آمریکایی : 1- فرار سرمایه های اروپایی به آمریکا 2- فرار مغزهای اروپایی به آمریکا 3- فرار سایر نخبگان (هنری ؛ ورزشی و..... ) به آمریکا می باشد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ به جای اسکار ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود. زلنسکی: «من تبعه رژیم صهیونیستی هستم و شهروند اسرائیل! اما در اوکراین زندگی می‌کنم» به خاطر بیآوریم: آمریکایی ها ؛ به کابوی Cowboy معروفند. کابوی یعنی گاوچران یعنی: متخصص شناسایی ، به دام انداختن ؛ رام سازی و پرورش گاو وحشی .
  • امید IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    0 0
    این کمدین فکر می‌کنه دنیا باید گوش بفرمانش باشن اگر پشه اعتماد بنفس زلسکی را داشت. عقاب میشد نتیجه تاثیر فضای مجازی بر غرور احمقانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس