کد خبر 1354959
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۴
نوروز در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد + تصاویر

روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد از برنامه‌های متنوع در پل طبیعت، گنبد مینا، بوستان آب و آتش، بوستان طالقانی، بوستان بنادر، بوستان بهشت مادران در ایام نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش مشرق، همزمان با فرارسیدن سال نو، ایستگاه‌های گردشگری منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با برنامه‌های متنوع میزبان مسافرین نوروزی تهران است.

پل طبیعت، گنبد مینا، بوستان آب و آتش، بوستان طالقانی، بوستان بنادر، بوستان بهشت مادران و ... از مناطقی هستند که در این روزها مورد بازدید مسافران نوروزی قرار گرفته است. برنامه‌های متنوع، رستوران‌های مختلف، کافه‌ها، گذرهای گردشگری، نمایشگاه‌های اقوام و سنت‌های ایرانی، انواع بازی‌های گروهی و اجتماعی و بازی‌های کوکان، عروسک‌های بزرگ، انواع بازی‌ها تعاملی و ... از جمله برنامه‌های خانواده محور منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد هستند که برای گردشگران نوروزی در این ایام فراهم شده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، استقبال و حضور مردم و مسافران نوروزی در روز ۲ فروردین ۱۴۰۱ بسیار قابل توجه بود و به‌ویژه خانواده‌ها و کودکان از برنامه‌ها رضایت داشتند. گردشگران می‌توانند در روزهای آینده و تعطیلات نوروزی از خدمات فراهم شده در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد بهره ببرند.

نوروز در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد +عکس

نوروز در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد +عکس

نوروز در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد +عکسنوروز در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد +عکسنوروز در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد +عکسنوروز در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد +عکسنوروز در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد +عکس

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس