ناکامی بیت کوین در حفظ کانال 42000 دلار/اتریوم پشت سد محکم

بیت کوین مدت زیادی در کانال ۴۲۰۰۰ دلاری باقی نماند و مجددا وارد کانال ۴۱۰۰۰ دلار شده است. اتریوم هم پشت سد ۳۰۰۰ دلاری باقی مانده است.

به گزارش مشرق، قیمت بیت کوین که روز گذشته دوباره توانست وارد کانال ۴۲۰۰۰ دلاری شود، در این کانال ماندنی نشد و دوباره به کانال ۴۱۰۰۰ دلار رسیده است. قیمت بیت کوین در معاملات امروز حدود ۴۱۴۰۰ دلار است و افت حدود یک درصدی را نشان می دهد.

ارزش معاملات بیت کوین در شبانه روز گذشته کمی بیش از ۲۳ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم ۷۸۵ میلیارد دلار است.

در مقایس هفتگی، همچنان عملکرد بیت کوین مثبت بوده و افرادی که یک هفته قبل این ارز را خریده اند، در حال حاضر در سود ۶ درصدی هستند.

دامیننس بیت کوین هم در حال حاضر عدد ۴۱.۸۲ درصد را نشان می دهد. دامیننس به نسبت سهم بازار بیت کوین در مقابل سایر ارزهای دیجیتال گفته می شود. مدتی است که دامیننس بیت کوین در همین حدود باقی مانده و این نشان می دهد که ارزش ارزهای دیگر، در مقایسه با بیت کوین چندان زیاد یا کم نشده است.

اتریوم پشت سدی محکم

اتریوم چند روزی است که پشت سد ۳۰۰۰ دلار درجا می زند و هرکاری کرده، نتوانسته حتی برای چند لحظه به آن نفوذ کند. برخلاف بیت کوین که طی یک هفته گذشته چند بار توانسته نفوذ موقتی به کانال بالاتر داشته باشد، اما اتریوم در انجام این کار ناموفق بوده و همچنان در کانال ۲۹۰۰ دلار است.

اتریوم در حال حاضر در حدود قیمت ۲۹۱۵ دلار معامله می شود و نسبت به روز گذشته، تغییر چندانی نداشته. اما عملکرد هفتگی آن مثبت ۱۲ درصد است.

ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته ۱۴ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم ۳۴۹ میلیارد دلار است.

بیت کوین

تعادل آلت کوین ها

آلت کوین ها امروز متعادل بودند. تقریبا نیمی از آن ها مثبت اند و نیم دیگر با کاهش قیمت مواجه شده اند. در میان آلت کوین های مثبت، اتریوم کلاسیک با رشد ۷.۷ درصدی بهترین عملکرد را داشته. آوالانچ هم رشد ۴.۵ درصدی را نشان می دهد. مابقی آلت کوین های مثبت، رشد کمتر از ۴ درصد داشته اند.

در میان آلت کوین های منفی، ApeCoin با بیشترین افت در میان ۵۰ ارز برتر بازار مواجه شده و امروز کاهش قیمت حدود ۵ درصدی داشته. زی کش و تورچین هم با افت بیش از ۳ درصد، از نمادهای منفی امروز هستند. مابقی آلت کوین های منفی، افت کمتر از ۳ درصد داشته اند.

در نمای کلی بازار و در میان ۱۸۳۵۹ نمادی که وبسایت کوین مارکت کپ آن ها را نمایش می دهد، بیشترین رشد مربوط به نماد HydraMeta با ۱۷۰ درصد بازدهی در یک روز است. SpaceMeta نیز ۱۵۰ درصد رشد کرده است. در میان نمادهای منفی هم Spook Inu با افت ۹۹ درصدی، بدترین عملکرد را در تمام بازار دارد.

ارزش بازار؛ ۱.۸۸ تریلیون دلار

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با افت یک دهم درصدی نسبت به روز گذشته، به عدد ۱.۸۸ تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم با رشدی اندک، ۸۶ میلیارد دلار بوده که از این رقم ۷۳ میلیارد دلار مربوط به معاملات استیبل کوین ها است.

ارزش معاملات دیفای هم عدد ۱۳ میلیارد دلار را نشان می دهد که معادل ۱۵ درصد ارزش کل معاملات است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس