کد خبر 1337298
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸
قیمت رمزارزها صعودی شد

بازار رمزارزها امروز سبز است و بیت‌کوین با رشد ۲ درصدی نسبت به روز قبل، قیمت ۴۳ هزار دلار را نیز پشت سر گذاشت.

به گزارش مشرق، امروز اغلب ۱۰ رمزارز صدرنشین بازار (به‌غیر از رمزازها با قیمت ثابت) با افزایش قیمت مواجه شدند. بیشترین افزایش قیمت مربوط به رمزارز «ریپل» است که نسبت به روز گذشته بیش از ۱۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

بر اساس رصد بازار رمزارزها (coinmarketcap.com) در ساعت ۱۶ امروز، بهای بیت‌کوین با افزایش قیمت حدود ۲ درصدی نسبت به روز گذشته به نرخ ۴۳ هزار و ۴۷۶ دلار معامله شد. این ارز قدیمی و تاثیرگذار بازار رمزارزها در هفته‌ای که گذشت افزایش ۱۲.۷۰ درصدی قیمت را تجربه کرد.

بر اساس آخرین آمار، تعداد ارزهای دیجیتال جهان اکنون به ۱۷ هزار و ۴۱۷ رمزارز رسیده و نسبت به روز گذشته، ۳۷ رمز ارز به این بازار بزرگ افزوده شده است.

ارزش بازار بیت‌کوین به ۸۳۰ میلیارد دلار رسید.

اکنون سهم دامیننس (Dominance) بیت‌کوین به ۴۱.۷ درصد رسیده و تسلط «اتریوم» در این بازار نیز ۱۸.۶ درصد است.

ارزش این بازار اکنون از یک‌هزار و ۹۹۰ میلیارد دلار عبور کرده، این در حالی است که حدود سه هفته قبل، ارزش بازار ۲ هزار میلیارد دلار را نیز پشت سر گذاشته بود.

ارزش بازار بیت‌کوین (Bitcoin) امروز به ۸۳۰ میلیارد و ۷۲ میلیون دلار و ارزش بازار اتریوم نیز به ۳۶۶ میلیارد و ۸۵ میلیون دلار رسیده است.

اتریوم امروز با افزایش ۱۰ درصدی قیمت نسبت به هفته گذشته، به نرخ ۳ هزار و ۶۱ دلار در بازار معامله شد.

در بازار امروز، «تتر» (Tether) یک دلار، «یو اس دی کوین» (USD Coin) یک دلار، «بی. ان. بی» (BNB) ۴۱۹ دلار و ۱۹ سنت، «سولانا» (Solana)۱۱۲ دلار و ۸۳ سنت، «کاردانو» (Cardano) یک دلار و ۱۷ سنت، ریپل (XRP)۸۳ سنت، «ترا» (Terra) ۵۵ دلار و ۵۳ سنت و «پولکادات» (polkadot) با قیمت ۲۱ دلار و ۳۲ سنت معامله شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس