کد خبر 1345534
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
افزایش ۵۹ درصدی قیمت یک رمزارز در هفت روز

بازار معاملات ارزهای دیجیتال امروز در شیب ملایمی از نوسان قرار دارد. قیمت تعدادی از رمزارزها صعودی و تعدادی دیگر نزول شدند. در میان این شیب ملایم، رمزارز «ترا» در یک هفته بیش از ۵۹ درصد رشد داشته است.

به گزارش مشرق، نوسانات بازار رمزارزها همچنان ادامه دارد. برخی روزها بازار سراسر سبز است و در روزهای دیگر، روند معاملاتی تمام رمزارزها قرمز می‌شود.  

بر اساس رصد بازار رمزارزها (coinmarketcap.com) در ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه امروز، نرخ بیت‌کوین با افزایش حدود ۳ درصدی نسبت به هفته گذشته و افزایش حدود یک درصد نسبت به روز گذشته، به قیمت ۳۹ هزار و ۳۷۹ دلار در بازار معامله شد. بیت‌کوین که هفته‌های گذشته به ۳۴ هزار دلار نیز رسیده بود، روند صعودی خود را تا ۴۴ هزار دلار پیش برد، اما این صعود پایدار نبود به طوری که امروز دوباره به کانال قیمتی ۳۹هزار دلار بازگشته است.

علاوه بر بیت‌کوین، رمز ارز اتریوم نیز با افزایش قیمت بیش از حدود ۲ درصد نسبت به هفته گذشته، به قیمت ۲ هزار و ۸۰۲ دلار رسید.

در این بازار، اکنون ۱۷ هزار و ۸۳۴ رمرارز در حال مبادله هستند. دامیننس (/Dominance تسلط بر بازار) بیت‌کوین اکنون به ۴۱.۸ درصد رسیده است. سهم اتریوم در این بازار نیز امروز به ۱۸.۷ درصد رسید.

 ارزش بازار ارزهای دیجیتال اکنون به یک هزار و ۷۷۶ میلیارد دلار رسیده است.

بر اساس آخرین آمار، ارزش بازار بیت‌کوین (Bitcoin) امروز۷۴۰ میلیارد و ۸۸۶ میلیون دلار و ارزش بازار اتریوم نیز ۳۳۰ میلیارد و ۸۴۶ میلیون دلار است.

در بازار امروز، تتر (Tether) یک دلار، یو اس دی کوین (USD Coin) یک دلار، بی. ان. بی (BNB) ۳۷۹ دلار و ۱۳ سنت، سولانا (Solana) ۹۰ دلار و ۶۹ سنت، کاردانو (Cardano) ۹۰ سنت، ریپل (XRP) ۷۵ سنت، ترا (Terra) ۷۷ دلار و ۸۴ سنت و آوالانچ (AVAX)  با قیمت ۸۱ دلار و ۱۷ سنت معامله شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس