کد خبر 1354326
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
مشتی محکم به دندان‌های حریف زدیم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروز قاطع تیمش در خانه ال‌کلاسیکو اذعان داشت که تصور نمی‌کرده تا این اندازه بر حریف مادریدی مسلط باشد.

به گزارش مشرق، ژاوی هرناندس سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در واکنش به پیروزی ۴ بر صفر شاگردانش در بازی شب گذشته مقابل رئال مادرید، که یکی از قاطعانه‌ترین پیروزی‌های تیم کاتالان برابر حریف مادرید طی چند سال گذشته بود، گفت: برای کسب چنین نتایجی سخت کار و تلاش کرده‌ایم. با این حال باید بگویم که ما انتظار داشتیم که در این استادیوم تا این اندازه بر رئال مادرید مسلط باشیم. انتظار یک بازی متوازن و پایاپای‌ را داشتیم. در هر حال بسیار خوشحالم.

شیوه پیروزی بارسلونا در خانه رئال مادرید سبب شد که خیلی‌ها به یاد پیروزی ۶ بر ۲ این تیم در سانتیاگو برنابئو بیفتند که با هدایت پپ گواردیولا در سال ۲۰۰۹ رقم خورد. ژاوی با تأکید بر اینکه وجود اشتراکی میان این دو پیروزی می‌بیند، گفت: بله، می‌شود این دو پیروزی را با هم مقایسه کرد. ما بسیار برتر از حریف بودیم، هم از نظر تعداد گل هم از نظر شیوه بازی. ما با لبی خندان، لبخندی از این گوش تا آن گوش اینجا را ترک می‌کنیم.

با وجود سرخوشی ناشی از پیروزی قاطع در خانه رئال مادرید، ژاوی به بازیکنانش هشدار داد که دچار غرور نشوند.

او افزود: ما باید به کارمان ادامه دهیم. این پیروزی یک قهرمانی نیست. ما باید متواضعانه به کارمان ادامه دهیم. ما باید امروز جشن خواهیم گرفت، استراحت خواهیم کرد و برای بازی برابر سویا آماده می‌شویم. این هم سه امتیاز دیگر است. من فکر نمی‌کنم که این پیروزی باعث قهرمانی ما شود. قهرمان شدن خیلی سخت است. با این حال پیروزی امروز مشتی محکم به دندان‌های حریف بود. ما از این به بعد اول باید روی حفظ جایگاه‌مان در ۴ رده بالای جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان تمرکز کنیم و بعد از آن ببینیم چه می‌شود. این پیروزی به ما برای ادامه دادن به کارمان انگیزه و اداره بیشتری می‌دهد. ما هنوز به اهداف‌مان نرسیده‌ایم پس باید به کار ادامه دهیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس