کد خبر 1354309
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲
روایت سه موج کرونا در تهران/ نقطه قوت بیمارستان های پایتخت

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بروز موج جدید کرونا پس از تعطیلات نوروزی را محتمل دانست.

به گزارش مشرق، قباد محمدی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : طی دوسال گذشته به دلیل شیوع کرونا سفرهای نوروزی با محدودیت همراه بود، اما امسال پیش بینی می‌شود با افزایش سفرها مواجه شویم.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نوروز امسال محدودیت سفر تنها برای افرادی است که واکسن نزده و واکسیناسیون خود را کامل نکرده اند که خودروی این افراد بصورت اتوماتیک وار جریمه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

سومین نوروز پاندمی کرونا؛ ایرانیان بار سفر بستند

با توجه به موج سفرهای پیش رو و شیوع امیکرون در سطح جامعه، نگرانی ما از بروز موج جدید امیکرون پس از تعطیلات نوروزی است.

مردم باید بدانند کرونا هنوز هست و ما با شیوع امیکرون مواجه هستیم و نیاز است که در تعطیلات نوروز از استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی غافل نشوند.

نکته مهم دیگر بحث تکمیل واکسیناسیون است و از تمام افرادی که هنوز برای تزریق دوز دوم و یا سوم مراجعه نکرده اند در خواست داریم هرچه سریعتر برای این کار اقدام کنند.

مراکز واکسیناسیون استان در ایام نوروز هم فعال هستند و از افراد که واکسیناسیون خود را تکمیل نکرده اند تقاضا داریم حتما جهت تکمیل واکسیناسیون مراجعه کنند.

بروز موج جدید کرونا پس از ایام نوروز محتمل است، تنها امید ما این است که با واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل ها در این ایام، شدت پیک جدید را کمتر کنیم .

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IQ ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    0 0
    پس واکسن را چه میشود
    • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
      0 0
      واکسن جای خود دارد و مفید . رعایت پروتکل ها هم لازم است.
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    1 1
    کسانی که واکسن نزده اند به خاطر جریمه یک میلیون در روز خانه نشین شدند و شعور افتصادی دارند که مسافرت نروند . افزایش ابتلا بعد از نوروز را چه طور میخوای به گردن واکسن نزده ها بیندازی ؟ این نشان از وجدان و شرافت نداشته ات داره
    • رضا IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
      0 0
      همه بدبختی ما از همین افراد واکسن نزده هستش
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    0 0
    [ ....... محتمل دانست ]. با احتياط نظر دادند ولى ميشود كمى با قطعيت نظر داد : با بى احتياطى ها كه در بسيارى از هم ميهنان سراغ داريم و با تسهيلات تشويقى مسئولين محترم روز از نو روزى از نو شدت مبتلا و فوتى كرونا از نو
    • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
      0 1
      خدا كند اين اتفاق نيافتد. اگر هم افتاد فورى يك مقايسه با امار تلفات و مبتلا شدگان زياد چند كشور بيگانه توجيه خواهد شد كه ايران همچنان در مبارزه با كرونا پيشگام است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس