بحران اوکراین بی تفاوتی جهان در قبال فلسطین آشکار ساخت

سخنگوی جنبش فتح فلسطین گفت: بحران اوکراین بی تفاوتی جهان در قبال حقوق مردم فلسطین را آشکار ساخت.

به گزارش مشرق به نقل از روسیاالیوم، جنبش فتح فلسطین از زبان حسین حمایل سخنگوی رسمی خود عنوان کرد که بحران اوکراین بی تفاوتی جهان در قبال حقوق مردم فلسطین را آشکار ساخت.

حمایل با اشاره به بی تفاوتی جهان نسبت به حقوق مردم فلسطین در شرایطی که کشورها اکنون یا میانجی گر و یا حامی طرف های درگیری دایر بین روسیه و اوکراین هستند، گفت: جهان ده ها سال است که نظاره گر جنایت ها و تجاوزات اسراییل علیه مردم فلسطین بوده است.

وی افزود: مردم فلسطین باوجود چنین بی تفاوتی نسبت به حقوق مردممان، مقاومت کرده است. ثبات ما هر کوتاهی و توطئه علیه آرمان ما را خنثی ساخته است.

این عضو جنبش فتح فلسطین بیان کرد: با اراده و پایداری مردم و رهبرانش در برابر همه ساخت و پاخت ها و توطئه های دور و نزدیک مسلح شده ایم و اطمینان مطلق داریم که کشور ما وجود دارد و حقوق ما دیر یا زود گرفته می شود.

حمایل با اشاره به اینکه طنز روزگار این است که یک رژیم آپارتاید و رژیمی که مرتکب جنایت علیه بشریت می شود، در بحران اوکراین میانجی گری می کند، در توصیف رفتار رژیم صهیونیستی اعلام کرد: اسراییل به درجه‌ای از وقاحت سیاسی رسیده است که در سایه اعدام‌های میدانی و جنایات جنگی که علیه مردم فلسطین انجام می‌دهد، تنها می‌توان آن را حماقت برای بشریت توصیف کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    1 0
    برای من یکی فلسطینیان دشمن شیعه کوچکترین اهمیتی ندارن
    • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
      1 0
      دشمنی فلسطینی ها با شیعیان تبلیغات دشمن هست. اکثر فلسطینی ها اهل سنت شافعی هستند مانند مردم سوریه کردستان سومالی و مصر و بهترین روابط را با اهل تشیع دارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس