مورینیو: با ۲۵ قهرمانی پاسخ مربی را بدهم که افتخارش دو قهرمانی در سری B است؟

سرمربی پرتغالی رم بار دیگر جنجال ساز شد و به سخنان سرمربی سابق این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق و به نقل از مدیاست، قبل از بازی "رم" - "لاتزیو" در سی امین هفته سری A، زدنیک زمان_ سرمربی سابق رمی‌ها، اعلام کرد که شانس لاتزیو برای برنده شدن در این داربی بیش از رم است. این صحبت های سرمربی اهل جمهوری چک با واکنش ژوزه مورینیو پرتغالی همراه شد. 

چه گفته شده است؟
مورینیو قبل از دیدار یکشنبه دربی، اظهارات زمان را به روشی معمولی نادیده گرفت و به این نکته اشاره کرد که او نیازی به پاسخگویی ندارد چرا که سابقه او به خودی خود صحبت می کند. او گفت: آیا انتظار دارید مربی ای که ۲۵ جام کسب کرده است، به کسی که دو بار قهرمان سری B شده پاسخ دهد؟ اگر از من سوالی در مورد جیووانی تراپاتونی یا فابیو کاپلو بپرسید، خوشحال می شوم پاسخ بدهم اما درباره زدنیک زمان خیر. 

زمان قبلا چه گفته بود؟
سرمربی سابق رم و لاتزیو قبل از بازی درباره نظرش در مورد مورینیو مقابل مائوریتسیو ساری سوال شد که زمان گفت:  ساری بهتر است، او قبلاً به لاتزیو هویت داده است. مورینیو تاکنون نتوانسته انتظارات را برآورده کند. رم هنوز نمی داند که می‌خواهد در زمین چه کاری انجام دهد، در حالی که لاتزیو بهتر بازی می‌کند. 

این صحبت های مورینیو شبیه کنفرانس معروفی است که در مارس ۲۰۰۹ هنگام انتقاد از کلودیو رانیری، که در آن زمان هدایت رم را بر عهده داشت به زبان آورده شد. این دو باشگاه در دوران پس از کالچوپولی درگیر نبرد اسکودتو بودند و یوونتوس به سری B تنزل یافت و مجبور به بازسازی شد.

 مورینیو سابقه زیادی در سخنان تند و انتقادی و بعضا تبعیض آمیز دارد. یکی از مهمترین این صحبت ها زمانی بود که  مورینیو در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بعد از دیدار رفت برابر بارسلونا خشم خود را بر سر اتحادیه فوتبال اروپا خالی کرد.

آقای خاص که به شدت از اخراج پپه ناراحت بود، این گونه سخن گفت: " چرا؟ نمی فهمم چرا؟ چرا اوربو؟ چرا بوساکا و چرا اشتارک؟ چرا ده بلیکر و چرا در هر نیمه نهایی چنین اتفاق‌هایی می‌افتد؟ چرا باید یونیسف اسپانسر بارسلونا باشد؟ شاید دلیل همه اتفاقات یونیسف است. چرا اجازه نمی‌دهند با بارسلونا بازی کنیم؟ چرا چهار پنالتی در بازی با چلسی گرفته نشد؟ چرا تیاگو موتا اخراج شد؟ این همه قدرت از کجا آمده است؟"

خشم ژوزه مورینیو ، پپ گوآردیولا را در بر گرفت چنان که گفت: " او مربی خوبی است، اما یک سال بار رسوایی استمفوردبریج و یک بار هم با رسوایی سانتیاگو برنابئو، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

اتحادیه فوتبالو اروپا در واکنش به این سخنان مورینیو، او را ۵۰ هزار یورو جریمه و سه بازی از همراهی تیمش محروم کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    0 0
    خب راست می گه
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    0 0
    ما منتظر شاهِ جهانیم________ (فارغ از متن این خبر) لطفا برای ظهور امام زمان ع دعا کنیم ______ اللهم العجل لولیک الفرج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس