گسترش ناتو برای روسیه عواقب وحشتناکی دارد/ انتقاد از تحریم مسکو

معاون وزیر امور خارجه چین امروز با انتقاد از تحریم مسکو تصریح کرد: گسترش ناتو برای روسیه عواقب وحشتناکی دارد.

به گزارش مشرق به نقل از یورونیوز، «له یوچنگ» معاون وزیر امور خارجه چین، ناتو را به دلیل بروز جنگ در اوکراین سرزنش کرد و گسترش این پیمان نظامی را نگران کننده دانست.

معاون وزیر امور خارجه چین در سخنانی در یک کنفرانس در پکن تاکید کرد که گسترش ناتو که یادگار دوران جنگ است، می‌تواند منجر به بروز عواقب وحشتناکی برای قدرت های بزرگی چون روسیه شود.

وی همچنین با انتقاد از تحریم‌ها علیه مسکو گفت: تحریم‌ها علیه روسیه اکنون به حدی رسیده که از جهانی شدن به عنوان یک سلاح استفاده می‌شود و حتی افرادی در حوزه های ورزش، فرهنگی، هنری و سرگرمی نیز از آنها در امان نیستند.

این در حالیست که روسیه پیشتر نیز تأکید کرده بود که عملیات ویژه نظامی خود در اوکراین را با هدف حفاظت از جان غیرنظامیان در دونباس از ۲۴ فوریه سال جاری میلادی (۵ اسفند ماه) آغاز کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    0 0
    آمریکا ؛ گاوهای بولوند چشم آبی شیرده پرورش می دهد ــــــ سرانجام با توطئه ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و بازی موفق مهره یهودی ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ در یک جنگ زرگری تمام عیار(سیاست تحریک حداکثری)؛ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. و مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و تهاجم رسانه ای و بحران های سیاسی مهار زده و به سقوط بکشاند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این باربولوند چشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ فنلاند ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ لهستان و .....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. از نتایج بدیهی این آتش افروزی : 1- فرار سرمایه های اروپایی به آمریکا 2- فرار مغزهای اروپایی به آمریکا 3- فرار سایر نخبگان (هنری ؛ ورزشی و..... ) به آمریکا می باشد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ به جای اسکار ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود. زلنسکی: «من تبعه رژیم صهیونیستی هستم و شهروند اسرائیل! اما در اوکراین زندگی می‌کنم» به خاطر بیآورید: آمریکایی ها ؛ به کابوی Cowboy معروفند. کابوی یعنی گاوچران یعنی: متخصص شناسایی ، به دام انداختن ؛ رام سازی و پرورش گاو وحشی .
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    0 1
    خوشم میاد چین نشسته اون ور و راحت چاه و برای غرق کردن روسیه می کنه . خود چین رسانه های دولتی اولش میگفتن عملیات روسیه در خاک اوکراین اما حالا همشون میگن تجاوز ، کمک بشر دوستانه چین به اوکراین را پر رنگ جلوه دادن ، اجازه فرود به هواپیما لاوروف ندادن ، حتی رسانه های دولتی کشته شدن ۱۴ هزار روس را تایید کردن ! به قطعنامه ای هم که روسیه وتو کرد چین رای ممتنع داد . بعد صحبت بایدن و شی ، من حدس میزنم چین قرار پشت پوتین برای رفتن به اعماق جهنم خالی کنه . مشخصا روسیه در برابر تجارت چند صد میلیارد دلاری آمریکا و چین ، سرمایه‌گذاری تریلیون‌ دلاری طرفین و رهبری دنیا چه ارزشی داره که روابطش با این کشور را خراب کنه . چین هم به جایی حمله نمیکنه چون بیش از حد برای اقتصادش زحمت کشیده . خیلی ها میگن با تحریم چین اول آمریکا نابود میشه اما یادشون باشه چین هم اقتصادش میره .
    • استقلال بزرگ IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
      0 0
      جنگ بزرگی در پیش بود..رفیق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس