خزعلی: باید به کمک زنان از تبعات جنگ و تحریم جلوگیری کنیم

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده دردیدار با گروهی از زنان فعال صلح طلب ساکن آمریکا اظهار داشت: باید به کمک تمام زنانی که صلح را دوست دارند، از تبعات جنگ و تحریم جلوگیری کنیم.

به گزارش مشرق، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده همزمان با حضور در نیویورک به منظور شرکت در شصت و ششمین نشست کمیسیون مقام زن با گروهی از زنان فعال صلح طلب ساکن آمریکا دیدار و گفتگو کرد.

خزعلی تصریح کرد: باید صلح را در جهان گسترش دهیم و ادیان را نیز در جهت صلح با هم متحد کرد. باید به کمک تمام زنانی که صلح را دوست دارند از تبعات جنگ و تحریم جلوگیری کنیم.

معاون رئیس جمهوری اظهار داشت: در سه مساله، حفظ محیط زیست، مبارزه با فساد و نیاز به ایجاد صلح و جلوگیری از تبعات جنگ و تحریم، نیاز به اتحاد جهانی زنان احساس می‌شود.

خزعلی تصریح کرد: تحریم ها بر وضعیت زنان و کودکان آثار نامطلوبی داشته است. تحریم کنندگان در قدرت قرار دارند و مانع از شنیده شدن صدای مخالفت دولتها با تحریم ها می شوند. لیکن صدای مردم که شما نمایندگان آنها هستید قطعا بیشتر شنیده می شود.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده خطاب به زنان فعال صلح طلب ساکن آمریکا گفت: از شما می خواهیم آثار منفی تحریم ها را با به کارگیری تابلوها، اعلانها و روشهایی که خود شناسایی می کنید در سطح سازمان ملل به نمایش بگذارید. خزعلی ادامه داد: کشورهایی که خود صاحب سلاح هسته ای هستند و از آن استفاده می کنند، مانع از بهره برداری دیگر کشورها از استفاده صلح آمیز آن می شوند که این اصلا منصفانه نیست.

وی تصریح کرد: رای هایی علیه ایران خریداری می شوند که نشان دهنده آن است که موضوعات حقوق بشری دستمایه سیاست شده اند.

در این دیدار، زنان صلح طلب ساکن آمریکا نیز به فعالیتهای خود برای جلوگیری از آسیب دیدن زنان از جنگ و تحریم اشاره کردند و برخی از آثار مکتوب خود را به معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده هدیه دادند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس