ونزوئلا از روسیه در شرایط تحریم حمایت می کند

مقامات ونزوئلا قصد دارند تعداد پروازهای برنامه ریزی شده مستقیم به روسیه را افزایش دهند و یک مقام دولتی گفته است که ونزوئلا از روسیه در شرایط تحریم حمایت می کند.

به گزارش مشرق به نقل از تاس، «علی پادرون»، وزیر گردشگری ونزوئلا روز پنجشنبه در جریان سفرش به مسکو گفت که مسکو می‌تواند از کاراکاس در محیط تحریم‌های اعمال شده علیه روسیه انتظار حمایت داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

وزیر خارجه ونزوئلا: تحریم‌ها علیه «مسکو» محکوم است

وی افزود: «ما سال‌هاست در شرایط تحریم، محاصره اقتصادی، محدودیت‌های یکجانبه از سوی آمریکا و برخی دولت‌های دیگر زندگی می‌کنیم، اگر در ملت وحدت وجود داشته باشد، می‌توان بر همه این مشکلات فائق آمد، بله، تحریم‌ها ضرر دارد، اما ما را قوی‌تر می‌کند.»

پادرون خاطرنشان کرد که مقامات ونزوئلا قصد دارند تعداد پروازهای برنامه ریزی شده مستقیم به روسیه را افزایش دهند.

پیش از این نیز، «فلیکس پلاسنسیا» وزیر خارجه ونزوئلا سخنانی را در خصوص بحران اوکراین و مداخله جویی غرب در این بحران مطرح کرد و گفت: کاراکاس تحریم‌های غرب علیه مسکو را به شدت محکوم می‌کند. وزیر خارجه ونزوئلا تصریح کرد: کشورهای غربی تحریم‌های وحشتناکی را علیه مسکو اعمال کرده اند و همزمان علیه فرهنگ روسیه دست به نفرت پراکنی می‌زنند. ما این اقدامات را محکوم می‌کنیم.

این مقام ونزوئلایی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش ناتو برای گسترش در بال شرقی اروپا اشاره کرد و گفت: از دیدگاه ما گسترش سازمان پیمان آتلانتیک شمالی در بال شرقی اروپا یک نوع تجاوزگری است.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به تحکیم روابط میان کشورش و روسیه، تصریح کرد: پیش بینی می‌شود که «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه در آینده‌ای نزدیک به منظور دیدار با مقامات کاراکاس به ونزوئلا سفر کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    5 0
    آقا دمتون گرم، خیلی حال کردم!! حالا نوبت ایران و کوبا و چین و اینهاست، البته چین و کوبا و سوریه قبلا حمایت خودشونو اعلام کردن!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس