روسیه «بایدن» و برخی مقامات آمریکایی را تحریم کرد

وزارت خارجه روسیه امروز در اقدامی متقابل با صدور بیانیه ای اعلام کرد که مسکو «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا و برخی از دیگر مقامات دولت وی را تحریم کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در واکنش به اعمال تحریم های مسکو از سوی وزارت خزانه داری آمریکا، وزارت خارجه روسیه هم اکنون در بیانیه ای اعلام کرد: روسیه «بایدن» رئیس جمهور آمریکا را تحریم کرد.

بر اساس بیانیه صادره از سوی وزارت خارجه روسیه، تروریست های آمریکایی که در لیست تحریم های امروز مسکو قرار گرفتند، عبارتند از:

لوید آستین وزیر دفاع آمریکا (رییس پنتاگون)

مارک میلی رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا

هیلاری کلینتون وزیر خارجه اسبق آمریکا

آنتونی بلینکن وزیر خارجه دولت بایدن

جن ساکی سخنگوی کاخ سفید

جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید

ویلیام برنز رییس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا)

هانتر بایدن، پسر جو بایدن رییس جمهور آمریکا

به گزارش الجزیره، بیانیه وزارت خارجه روسیه در این خصوص اضافه کرد: مسکو قصد دارد در آینده نزدیک لیست تحریم های علیه آمریکا را گسترش دهد.

این در حالیست که وزارت خزانه داری آمریکا ساعاتی پیش در بیانیه ای اعلام کرد: تحریم های جدید آمریکا علیه روسیه شامل لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس و یکی از نزدیکانش هم می شود.

وزارت خزانه داری آمریکا امروز ۱۵ فرد و نهاد روسی را به بهانه تحولات اوکراین تحریم کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    4 7
    روسیه بایدن رو تحریم کرد یک طنز بامزه پوتین 22سال با حقه بازی شخص اول مملکته این یعنی دیکتاتوری فساد بعد یک دیکتاتور فاسد
    • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      4 0
      طنز بامزه تر از شما غربگداهای گاوچرون پرست نداریم!! فکر کن اینا نوکر یه کشورین که رئیس جمهورش بایدن خرو خنگه، ببین اینا دیگه چی هستن!! در ضمن دم روسیه گرم که داره کم کم حلقه رو دور گردن یانکی‌ها و نوکراشون تنگ میکنه،!! منتظر قطع گاز، سرما و بنزین گالنی بیست دلار در آمریکای خراب شده باشید!!!!
    • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      5 0
      نکه بایدن دیکتاتور نیست
    • DE ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      2 0
      غرب دارد با دست خودش نظام سلطه خودش را خراب می کنه فکر نمی کنم که کشوری یا ثروتمندانی در دنیا دیگه باشند که بهش اعتماد کنند روسیه از سال ۲۰۱۴ سیستم مالی خودش را عوض کرده و چین هم با تعبیر سیستم مالی وبا هدف جایگزین کردن پولش بجای دلار در اکثر کشورها موفق بوده و اجلاس شانگهای باعث خودکفایی و وابسته نبودن به دلار می شود
    • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      0 0
      پوتین رو م دمش خواستن
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    4 2
    یاد تحریم های کمرشکن جمهوری اسلامی علیه مقامات آمریکایی افتادم
  • DE ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    1 0
    بازار تحریم امریکا علیه روسیه بازار تحریم روسیه علیه امریکا هردو خیلی داغه! عجب پینگ پونگی! هنوز پوتین تحریم ها رو شروع نکرده این غربی ها اسهال گرفتن. کمبود مواد غذایی وبدنبالش قیمت مواد غذایی و بنزین داره همینجوری روز به روز میره بالا وبالاتر! از پیشاپیش اعلام هم میکنن.
  • FR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    1 0
    درود بر پوتین
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    0 0
    دموکرات ها و بایدن شرایط پاسخگویی به حملات پوتین رو ندارند چون در اینصورت امکان منحل شدن دولت دموکرات و روی کار آمدن دولت جمهوری خواه (ترامپ)در امریکا زیاد می شود و این موضوع در دل مردم امریکا ترس و وحشت زیادی برای جلوگیری از جنگ جهانی سوم ایجاد می کند. و پوتین هم این موضوع رو بخوبی می دونه و اگر بایدن اقدام نابخردانه ای انجام بده نتنها انتخابات بعدی رو حزب دموکرات از دست می ده بلکه حتی امکان منحل شدن این دولت هم وجود خواهد داشت در مجموع مردم امریکا و اروپا در هراسند . ولی در مجموع بعید می دونم با توجه به ترسی که در مردم امریکا و اروپا وجود داره جمهوری خواهان در انتخابات بعدی پیروز شوند پس فرصت استثنایی در برابر پوتین و شرق برای تغییر نقشه ژئوپلیتیک سیاسی-اقتصادی-نظامی ظالمانه و ناکارآمد کنونی جهان بوجود آمده و ایران هم باید از این فرصت مغتنم بنحو هوشمندانه ای بهره مند گردد. به هر تسلیحات متعارف هم تاریخ انقضا دارند و بالاشون پول رفته …. بالاخره مردم اروپا و امریکا هم با نفت ۱۰۰۰ دلاری و ازبین رفتن تاسیسات نفتی عربستان توسط گروهای مقاومت یمنی معنی تورم و نداری رو بخوبی خواهند فهمید با این تفاوت که آنها تحملشون کمتره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس