کد خبر 1353265
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱
ما باید به داوری اعتراض می کردیم نه پرسپولیسی‌ها

معاون باشگاه استقلال گفت: کسی که باید به داوری اعتراض کند باشگاه استقلال است اما دیدید که ما چقدر حرفه‌ای عمل کردیم و هیچ اعتراضی نداشتیم.

به گزارش مشرق، سعید فتاحی پس از تساوی یک بر یک استقلال مقابل پرسپولیس در دربی ۹۸ اظهار داشت: بازی خوبی بود اما حق ما در این مسابقه برد بود نیمه اول چند گل نزدیم اما متأسفانه گل خوردیم. به هواداران‌مان تبریک می‌گویم که با صدرنشینی سال را تمام می‌کنیم. ان‌شاءالله در هر دو جام قهرمان می‌شویم.

وی در مورد اعتراض‌های گل‌محمدی به داوری اظهار داشت: کسی که باید  اعتراض کند باشگاه استقلال است اما دیدید که ما چقدر حرفه‌ای عمل کردیم و هیچ اعتراضی نداشتیم. به هر حال داور است و هیچ مشکلی هم نداشت. ما در نیمه اول یک صحنه مشکوک داشتیم و حالا هم یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه استقلال افتاد. آن توپی که ارسال بود اصلا رو به بیرون بود نه به داخل محوطه. بعید می‌دانم آن صحنه هند باشد  اما کارشناسان باید نظر بدهند.

معاون باشگاه استقلال درباره اینکه سرانجام لیگ چگونه خواهد شد، عنوان کرد: هفت هفته از لیگ مانده و ما تلاش‌مان را می‌کنیم که قهرمان شویم.

فتاحی در مورد اینکه میزبانی پرسپولیس در این مسابقه چگونه بود، گفت: اینکه گفتم بازی با تماشاگر باشد ما اعتراض داریم شما ببینید هواپیما با تمام ظرفیت سوار می‌کنند و یا کنسرت‌ با ۳ هزار نفر در فضای بسته است. چرا ورزشگاه که فضای باز است ۳۰ درصد باید جمعیت بیاید. حق این هوادار است که حداقل باید ۷۰ درصد در ورزشگاه حضور داشته باشند. امیدوارم بعد از این هم بتوانیم از هواداران میزبانی کنیم و جشن قهرمانی را با آنها بگیریم.

وی در مورد قیمت بلیت‌ها گفت: یکی از درآمدزایی باشگاه‌ها بلیت‌فروشی است. میزبان هم باشگاه پرسپولیس بوده و قیمت‌ها را آنها تعیین می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FCB IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    1 5
    بيا برو بينيم دست پيش ميگيرى پس نيفتدى! بى شرمى هم حدى داره
    • حسن IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      2 1
      پررو راست میگه دیگه، داور یک‌پنالتی و اخراج شرزود را نگرفت
  • htn IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    0 4
    اعتراض میکردی، شما که همیشه زبون دارید واسه اعتراض اما به چه میخواستی اعتراض کنی؟؟! مثل همیشه اعتراض الکی؟؟!
  • IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    1 2
    راست میگی ببخشید توی این بازی براتون پنالتی نگرفتند حالا فعلا این گل رو قبول کن بازی های بعدی بیشتر بهتون اسون می گیریم
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    خجالت کشیدم مال لنگه که بد موقعی ورافتاد یک پنالتی یک اخراج نمیدونم دیگه قرار بود داور چه لطفی بهشون میکرد که نکرد یک پنالتی هم تو در بی قبل یک گل با دست هم در بازی ما قبل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس