کد خبر 1353258
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴
مظفری: گل استقلال آفساید نبود / داور عملکرد خوبی داشت

کارشناس داوری فوتبال گفت: گل تساوی استقلال صحیح بود و داور در مجموع عملکرد خوبی داشت.

به گزارش مشرق، نوید مظفری روز پنجشنبه و پس از پایان شهرآود تهران افزود: در دقیقه ۳ اولین خطایی که با اعتراض شدید بازیکنان پرسپولیس همراه بود به درستی اعلام شد. در دقیقه هشتم این بازی نیز استقلالی‌ها به پنالتی اعتقاد داشتند اما هیچ خطای پنالتی از طرف دروازبان پرسپولیس رخ نداد.

وی ادامه داد: اخطار دقیقه ۱۵ به شماره ۷۰ صحیح بود و خطای دقیقه ۲۰ و اخطار فرشاد فرجی به درستی اعلام نشد. در دقیقه ۳۶ باید روی ترابی خطا اعلام می‌شد و بازیکن استقلال اخطار می‌گرفت اما داور این صحنه را ندید.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان یادآور شد: تا دقیقه ۶۰ تمام خطاهای اعلام شده توسط تیم داوری درست بود، خطای هند بازیکن مدافع استقلال در کنار محوطه جریمه خودی به اشتباه اعلام نشد و داور می‌بایست سوت می‌زد. دقیقه ۶۷ هم اعلام خطا توسط کمک داور دوم و اخطار به سعید آقایی درست بود و مشکلی در این صحنه وجود نداشت.

مظفری تصریح کرد:  دقیقه ۶۹ باز هم خطا روی ترابی به اشتباه اعلام نشد. اخراج گل‌محمدی به دلیل اعتراض شدید، درست بود. اما صحنه مهم این دیدار به دقیقه ۸۱ باز می‌گردد، جایی که استقلال به گل رسید و در این صحنه هیچ خطا یا آفسایدی دیده نمی‌شود و در کل شاهد قضاوت مطلوبی از طرف تیم داوری بودیم. 

نود و هشتمین دربی پایتخت بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال عصر پنجشنبه برگزار شد و در نهایت هر دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس