کد خبر 1352993
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱
دمشق: کشورهای توطئه گر همچنان در توهم به سر می‌برند

وزارت خارجه سوریه اعلام کرد که کشورهای توطئه کننده علیه این کشور همچنان در توهم به سر می‌برند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه گفت:کشورهای متخاصم که پروژه تروریستی آنها در سوریه متحمل شکست سنگینی شد، ناتوان تر از آن هستند که شروط یا دیکته‌هایی را به مردم سوریه تحمیل کنند.

وی افزود: امروز یازده سال از تجاوز تروریستی مورد حمایت آمریکا و کشورهاری غربی به سوریه می‌گذرد و هدف اصلی از این تجاوز، جلوگیری از شکوفایی مدنی، اقتصادی و اجتماعی سوریه و نابودی دستاوردها و زیرساخت‌های این کشور و ریختن خون تعداد زیادی از جوانانی بود که از کرامت، حاکمیت و وحدت و سرزمینشان دفاع کردند.

این منبع افزود: با وجود شکست توطئه علیه سوریه و تزلزل پروژه خصمانه و شکستی که ارتش عربی سوریه بر گروه‌های تروریستی و عاملان آنها وارد کرد، اما کشورهای توطئه کننده علیه سوریه همچنان در توهم توطئه‌های خود به سر می‌برند و با صدور بیانیه‌هایی اشک تمساح برای مردم سوریه می‌ریزند، در حالی که خود دلیل اصلی درد و رنج مردم سوریه هستند.

این منبع گفت: کسانی که خون مردم سوریه را ریختند و دستاوردهای آنها را نابود کردند و شبه نظامیان تجزیه طلب را تشویق کردند که به تمامیت ارضی سوریه ضربه بزنند،  مسئولیت اخلاقی، سیاسی، اخلاقی و جنایی این اقدامات بر عهده آنها است.

این منبع در پایان گفت: اقدامات آمریکا و غرب در اوکراین، همان سیاست‌های وحشیانه‌ای است که در طول سال‌های گذشته در حمایت از تروریسم در سوریه به کار گرفتند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس