کد خبر 1352868
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
صهیونیست‌ها در بزرگ ترین هدف خود که به فراموشی سپردن اشغال فلسطین بود، ناکام ماندند

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست جلسه هم‌اندیشی این ستاد گفت: رژیم صهیونیستی در بزرگ ترین هدف خود که به فراموشی سپردن اشغال فلسطین بود، ناکام مانده است.

به گزارش مشرق، جلسه هم‌اندیشی ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور روسا و نمایندگان دستگاه‌های عضو ستاد روز چهارشنبه ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ در دفتر مرکزی این شورا برگزار شد.

رمضان شریف رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این جلسه با اشاره به این که همه مشکلاتی که در جهان اسلام شاهد هستیم، به نوعی با طراحی و برنامه ریزی رژیم صهیونیستی اتفاق افتاده است اظهار داشت: یکی از معیارهای سنجش مسلمان واقعی بودن، میزان مقابله و مخالفت با این رژیم غاصب است که در ذهن، عمل و رفتار مسلمانان شکل گرفته است.  

وی افزود: صهیونیست ها با برداشت خاصی که از برتری خود به لحاظ دین، نژاد و غیره دارند، دیگران را به حساب نمی آورند و با استقرار در یکی از نقاط حساس جغرافیایی که می تواند بر جهان اسلام فشار بیاورد، درصدد تسلط بر منطقه و مسلمانان بودند، اما وقوع انقلاب اسلامی در ایران، بزرگ ترین هدف آنها را که به فراموشی سپردن مساله فلسطین و اشغال این سرزمین بود را به چالش کشید و روز قدس موجب شد، پرونده اشغالگری رژیم صهیونیستی هر ساله مورد واکاوای قرار گرفته و در نتیجه اسرائیل در بزرگ ترین هدف خود که به فراموشی سپردن اشغال فلسطین بود، ناکام بماند.

رمضان شریف با تاکید بر این که برگزاری روز قدس و آگاهی‌بخشی که در پرتو آن صورت می گیرد، آثار و برکات غیرقابل انکاری داشته است، خاطرنشان کرد: هر سال همزمان با روز قدس، بزرگ ترین راهپیمایی ها و تجمعات در جهان اتفاق افتاده است و همین مساله به‌تدریج شرایط را به نفع مردم مظلوم و مبارز فلسطین تغییر داده است.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان این که رژیم صهیونیستی امروز در شرایط خوبی قرار ندارد و امسال فضای روز قدس متفاوت خواهد بود، گفت: مساله فلسطین در همه ابعاد، هم به لحاظ آگاهی بخشی جهانی و هم در کمک رسانی، رو به جلو حرکت کرده است و امروز شرایط به گونه ای شده که خود صهیونیست ها، اعتراف می کنند که دیگر قادر به مقابله با مردم با انگیزه و مصمم فلسطین نیستند و در مقابل آگاهی، توان نظامی و موشک های آنها ناتوان شده اند.

وی با اشاره به نقش ایران و اهمیت روز جهانی قدس، یادآور شد: رسانه های معاند و دشمنان ایران در روزهای اخیر به طور صریح اعلام کردند که ایران دیگر جزو کشورهای جهان سوم نیست، چرا که دانشمندان برجسته ای در حوزه های مختلف دارد و این ادعا که قصد نابود کردن اسرائیل را دارد، قابل تامل است و فقط یک شعار نیست.

در ادامه این جلسه هریک از اعضای حاضر ضمن تشریح و بررسی وضعیت فعلی رژیم صهیونیستی و تحولات اخیر در سرزمین های اشغالی، برنامه‌ها و پیشنهادات خود را در خصوص برگزاری مراسم  روز جهانی قدس ارائه کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس