بایدن برای گفتگو درباره اوکراین به اروپا می رود

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که «جو بایدن» به زودی به اروپا سفر خواهد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از یورونیوز، «جن ساکی»، سخنگوی کاخ سفید روز سه‌شنبه اعلام کرد که «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا هفته آینده برای گفتگوی با رهبران اروپایی درباره حمله روسیه به اوکراین به اروپا سفر خواهد کرد.

قرار است که بایدن در اجلاس فوق العاده ناتو در بروکسل در ۲۴ مارس با رهبران اروپایی دیدار کند. او همچنین در نشست برنامه ریزی شده شورای اروپا برای اعمال تحریم‌های بیشتر علیه روسیه شرکت خواهد کرد.

سخنگوی کاخ سفید در ادامه گفت: «زمانی که بایدن در اروپا حضور دارد، هدف او این است که شخصاً با همتایان اروپایی خود ملاقات کند و در مورد اوکراین صحبت کند، چون ما تا به امروز به طرز باورنکردنی با هم هماهنگ بوده ایم.»

این سفر پس از سفر هفته گذشته «کامالا هریس»، معاون رئیس جمهور آمریکا به کشورهای لهستان و رومانی در شرق اروپا انجام می‌شود تا بر حمایت دولت بایدن از متحدان ناتو تاکید کند.

ساکی در عین حال گفت که جزئیات بیشتری در مورد اینکه آیا بایدن در طول این سفر به لهستان سفر کند یا خیر ندارد.

اعلام سفر بایدن به اروپا در همان روزی اعلام شد که رهبران لهستان، جمهوری چک و اسلوونی با وجود خطرات امنیتی برای نشان دادن حمایت خود از اوکراین با قطار عازم کی یف شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    0 0
    پرورش گاوهای شیرده بولوند چشم آبی توسط آمریکا سرانجام با توطئه ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و بازی موفق مهره یهودی در یک جنگ زرگری تمام عیار ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. و مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و بحران های سیاسی و رسانه ای به انحطاط برساند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بارچشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ ایتالیا ؛ لهستان و.....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود. زلنسکی: «من تبعه رژیم صهیونیستی هستم و شهروند اسرائیل! اما در اوکراین زندگی می‌کنم»

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس