۲ حادثه در تهران در پی پرواز بالن آرزوها

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از دو حادثه ناشی از پرواز بالن آرزوها در چهارشنبه پایانی سال خبر داد و گفت: خوشبختانه در هر دو مورد همکاران رسیدند و حریق را اطفا کردند.

به گزارش مشرق، جلال ملکی با اشاره به حوادث ناشی از بالن آرزوها در چهارشنبه پایانی سال گفت: بالن آرزوها خیلی خطرناک است و ممکن است سبب حریق کابل برق، درختان و ساختمان‌ها شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران خاطرنشان کرد: در جریان یک حادثه بالن آرزوها سبب شعله‌ور شدن طبقه یازدهم یک ساختمان ۱۴ طبقه شده است.

وی تصریح کرد: در حادثه دیگری در شمال تهران، یک ساختمان چهار طبقه که قسمت حیاط خلوت آن را با ایرانت بسته بودند، بالن آرزوها روی ایرانت افتاده و آن را کاملاً شعله‌ور کرده و آتش در حال سرایت به داخل واحد بوده که خوشبختانه در هر دو مورد همکاران رسیدند و حریق را اطفا کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    0 0
    والله عقل هم خوب چیزیه ! اخه وسط اپارتمان های تنگاتنگ جای این مسخره بازی هاست اونم با اون بادهایی که تو ایران میوزه؟ تو اروپا برای رعایت فاصله اجتماعی و عدم ازدیاد کرونا هر نوع مواد اتش بازی رنگی هوایی تولید و خرید و فروش فشفشه های پرسرو صدا چند ساله ممنوعه و براش مجازات تعیین شده. هر اتش سوزی کسی به بار بیاره با اجازه بدبخته دیگه ، باید تو زندان اونقدر کار کنه تا هزینه اموال تخریبی رو پرداخت کنه. جوری که وقتی از زندان بیاد دندوناش افتاده و موهاش مثل برف سفید شده!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس