پرتاب ترقه، آمبولانس اورژانس تهران را از چرخه خدمت خارج کرد

سرپرست مرکز اورژانس تهران از پرتاب ترقه افراد ناشناس به سمت آمبولانس اورژانس در منطقه یافت آباد خبر داد و گفت: این آمبولانس از چرخه خدمت‌رسانی خارج شد.

به گزارش مشرق، یحیی صالح طبری شامگاه سه‌شنبه افزود: دقایقی قبل یک دستگاه آمبولانس از سوی افراد ناشناس در شب چهارشنبه سوری مورد حمله و پرتاب ترقه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه به هنگام این حادثه مصدومی در آمبولانس نبود، اظهارداشت: تکنسین های حاضر در داخل آمبولانس نیز در سلامت کامل هستند اما به دلیل خسارت این آمبولانس از چرخه خدمت رسانی خارج شد.

سعید مهرسروش سخنگوی کمیته چهارشنبه سوری مرکز اورژانس تهران نیز امشب از آسیب دیدن سه دستگاه آمبولانس خبر داد و گفت: یک آمبولانس از عملیات خارج شده است.

وی همچنین اعلام کرد: ۶۱ درصد مصدومان حوادث چهارشنبه سوری در تهران افراد ١١ تا ٢٠ سال هستند و بیشترین آمار به تفکیک سن در این گروه است. افراد ٢١ تا ٣٠ سال ١۴درصد مصدومان حوادث چهارشنبه سوری را تشکیل می دهند که دیگر گروه‌های سنی از مصدومان این حوادث به شمار می‌روند.

مهر سروش تصریح کرد: از ساعت هشت صبح امروز تعداد کل مصدومان و جانباختگان حوادث چهارشنبه سوری ٢۶ نفر هستند که ١۴ نفر به بیمارستان منتقل  و ١١ نفر در محل درمان شدند و  یک نفر جان خود را از دست داد.  

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    10 0
    ترقه به سمت آمبولانس؟!!! برای چی؟ یعنی این افراد از جنایتکاران بدترند!!! ، اینگونه افراد را باید با تنبیهی متناسب و بازدارنده از خسارت زدن به اموال عمومی و امنیت جامعه بازداشت؟!!!
    • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
      1 0
      باید بگیرنش یکسال کار نظافت معابرو بش بدند
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    1 0
    من خودم ترقه بازی زیاد کردم، همه مدلش ولی دیگه آدم باید خیلی گوساله باشه که سمت آمبولانس ترقه بزنه، معلوم نی چه بلایی سر آمبولانس ابردن که مشرق نوشته از چرخه خدمت خارج شده! پراید زپرتی کلی پولشه، امبولانس باید میلیاردی پولش باشه احتمالا!
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    2 0
    این دیگه برگزاری یک جشن احمقانه باستانی نیست درگیری اوباش خیابانی با پرسنل بیمارستانه
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    1 0
    اَمان از لقمه حرام بگیرید این جانی هارو
  • ..... IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    0 0
    اخه احمق کودن حتی تو جنگ هم امبولانس رو نمیزنن یه بشر چقدر میتونه نفهم باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس