جنایات رژیم صهیونیستی باید محکوم شود/ حق ما در پاسخ محفوظ است

ایران در نامه‌ای به سازمان ملل متحد، خواستار محکومیت رژیم صهیونیستی در پی ترور نیروهای مستشاری ایران در سوریه شد و حق ذاتی خود در پاسخ به این اعمال مجرمانه را محفوظ دانست.

به گزارش مشرق، مجید تخت روانچی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد، در رابطه با مسئولیت بین‌المللی رژیم صهیونیستی در ترور نیروهای مستشاری ایرانی نامه‌ای از سوی ایران به دبیرکل سازمان ملل متحد و شورای امنیت سازمان ملل نوشت.

ببینید:

فیلم/ هشدار جدی ایران به رژیم صهیونیستی

تخت روانچی در این نامه، اقدام رژیم اسرائیل در به شهادت رساندن نیروهای مستشاری ایران در سوریه را جنایتکارانه و تروریستی خواند و از جامعه جامعه جهانی و شورای امنیت خواست تا قاطعانه این اقدام تحریک‌برانگیز و جنایتکارانه را محکوم کرده و رژیم صهیونیستی را در قبال اقدامات غیرقانونی خود، که تهدید جدی علیه صلح و امنیت بین‌المللی است، در مقام پاسخگویی قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

تخت روانچی: شورای امنیت شهادت نیروهای مستشاری ایران توسط رژیم اسرائیل را محکوم کند

در این نامه آمده است: جمهوری اسلامی ایران در عین اینکه رژیم اسرائیل را مسئول تمامی عواقب این اقدامات جنایتکارانه می‌شناسد و به طور جدی به این رژیم درباره ارتکاب اقدامات ماجراجویانه و شرورانه در منطقه هشدار می‌دهد، حق ذاتی دفاع از خود را وفق ماده ۵۱ منشور ملل متحد، در پاسخ به چنین اعمال مجرمانه‌ای در هر زمانی که تشخیص دهد، محفوظ می‌دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    1 0
    باید محکوم شود نه باید مجازات شود یک مجازات واقعی نه نمایشی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس