کد خبر 1350678
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۹

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

قدرت نمایی مقاومت یمن، متنوع و  پر تکرار است و شاید همین، موجب عادی شدن آن برای ناظران شود.

اما بی اندازه مهم است که هر گاه اراده می کند، با موشک های نقطه زن یا پهپادهای پیشرفته، راهبردی ترین مراکز نظامی، تجاری و نفتی را در عمق عربستان یا امارات در هم می کوبد؛ بی اعتنا به سیستم راداری  و پدافندی پیشرفته آمریکا.

دیشب پالایشگاه ریاض هدف قرار گرفت. وزارت انرژی عربستان، موفقیت حمله را تایید کرده، اما مدعی شده: "حمله به پالایشگاه ریاض، منجر به آتش سوزی کوچکی شد که کنترل شد".

وقتی خسارت ها جزئی است، سعودی ها ادعا می کنند موشک و پهپاد های شلیک شده را هدف قرار داده اند؛ اما هنگامی که موفقیت حمله را تایید می کنند، یعنی خسارت وارده، گسترده بوده است. (تصویر: الأحداث العالمیة)

این حمله راهبردی، در شرایطی صورت گرفت که قیمت جهانی نفت سر به طغیان گذاشته و آمریکا را مجبور به دیپلماسی التماسی نسبت به ایران و ونزوئلا و حتی عربستان و امارات کرده است

اتحاد مومنانه، یعنی حامی یکدیگر در روزهای دوران ساز بودن و سرنوشت تاریخ را خلاف اراده مستکبران رقم زدن. مقاومت، بی تردید جواب می دهد.

مقاومت دوران‌ساز

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    0 0
    به احتمال زیاد حوثی ها میخواستن تسلیحاتشونو امتحان کنن و قصد آسیب زدن کلان نداشتن درود به شرفشون یه کفششون می ارزه به هزار تا زیباکلام
  • نیما IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    0 0
    به آمریکا پیشنهاد می دهم از دیپلماسی التماسی استفاده نکند ما در دوره ظریف روحانی استفاده کردیم جواب نداد
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    0 0
    درود بر برادران مظلوم یمنی مشرق یک شماره حساب بذارید برای کمک به یمن همین الان جواب اونایی رو بدم که با دیدن این پیام میگن چراغی که به مسجد رواست و ازین حرفا... مطمئن باشید کسانی که به محور مقاومت یعنی مدافعان اصلی ایران کمک میکنن همونایی هستن که از هموطنان مستمند هم دستگیری میکنن پس لطفا حرف بیهوده نزنید
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    0 0
    خداوند یاریشان فرمایید
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    0 0
    دستشون درد نکنه! امیدوارم همین روز ها شاهد ازادی سازی کامل یمن و برداشتن همه محاصره فوق شدید قرن 21 ، یمن باشیم . (البته یمنی ها باید با قدرت بیشتر، مراکز نفتی و صادراتی نفتی عربستان سعودی رو بزن! عربستان سعودی بعد از امریکا با تولید بیش از 10 میلیون بشکه در روز! داره صادرات عظیمی به جهان میکنه(مطمعا بخش زیادش برای امریکا و غرب است) اگر بتون این سقف صادارت رو به زیر 3 تا 4 میلیون بشکه برسونند! ضربه سخت به بازارها جهانی خواهد بود)
    • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      0 0
      محور مقاومت ودر راس آن ایران باید به کمک انصارالله ومردم ستمدیده یمن بروند تا محاصره ظالمانه ائتلاف متجاوز شکسته بشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس