به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: آسوشیتدپرس گزارش داده است که "آمریکا چند ماه قبل، محموله دو نفتکش حامل نفت ایران به ارزش ۳۸ میلیون دلار را توقیف کرده است".

یکی از حداقلی ترین تعهداتی که آمریکا باید برای توافق در وین بدهد، این است که مرتکب راهزنی نفتی دریایی، یا دستبرد به سایر اموال ایران نشود.

البته توانمندی ایران برای مجازات و مقابله به مثل، سر جای خود است و قاطعیت خود در مجازات و تادیب متجاوز را بارها در همین دو سال اخیر نشان داده است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    4 1
    واقعاً چرا باید با وعده‌های دروغ لغو تحریم‌هایی که به بهانه‌های مختلف بر علیه ما وضع شده و مطمئناً هرگز لغو نخواهد شد، صنعت هسته‌ای خود را هم، به دست خودمان محدود و تخریب، و جاسوسان آژانس صهیونیست‌ها را پشتیبانی کنیم و اقتصاد کشور را هم شرطی نماییم؟! مطمئناً برجام چکی نیست که قابلیت نقد شدن داشته باشد، بلکه تجربه‌ی تلخی است که از اعتماد به غرب با صرف هزینه‌ی زیاد به‌دست آمده و تاکنون هم اشتباهات زیادی در مواجهه با آن در پیش گرفته شده است؛ اکنون تنها نفعی که می‌توان از این تجربه به‌دست آورد، برداشتن این یوغ از گردن صنعت هسته‌ای و اقتصاد کشور، با عدم توافق مجدد با شیطان بزرگ و مستکبران و زورگویان دنیا، و خروج قاطعانه و مقتدرانه از برجام در روز ملی فناوری هسته‌ای با توکل بر خدا، و خنثی‌سازی تحریم‌ها از طریق ایجاد حرکت تولیدی و تحرک اقتصادی داخلی، و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان لازم با اخراج کامل جاسوسان آژانس و جمع‌آوری تمام دوربین‌ها است؛ و این، خواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی است که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن هستیم.
  • IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    0 0
    ما منتظر شاهِ جهانیم___(فارغ از متن این خبر) لطفا برای ظهور امام زمان ع دعا کنیم. اللهم العجل لولیک الفرج -----------خدایا التماست میکنیم اللهم العجل لولیک الفرج
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    0 0
    شما که زورت زیاده یه موشک بزن کاخ سفید رو منفجر کن
  • علی IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    0 1
    اگر ایران توان تادیب امریکا را داشت که نیازی به تضمین عدم راهزنی کشتیهای ایرانی نبود.متاسفانه بدنه نیروهای مسلح هم متزلزل است چه آنکه اینها هم جزیی از بدنه ملت اند و آحاد مردم اعتمادی دیگر به نظام ناکارآمدشان در عرصه های داخلی و بین الملل ندارند لذاست که میبینیم بر خلاف آنچه تبلیغ میکردند برجام را آتش میزنند مجبور به پذیرش آن شدند و حتی حاضرند با هر شرایطی توافق کنند و این متزلزل بودن حاکمیت را به دشمن اثبات می کند.ما در عرصه داخلی بد عمل کردیم و حمایت مردمی را از دست دادیم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس