کد خبر 1350349
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
پیشروی نیروهای روسی به سمت کی یف/ میکولایف در محاصره روسها

منابع روسی از پیشروی نیروهای این کشور به سمت پایتخت اوکراین خبر دادند، اما منابع وابسته به پنتاگون اعلام کرده اند که آنها هنوز در اطراف کی یف هستند.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، منابع روسی از پیشروی نیروهای این کشور به سمت پایتخت اوکراین خبر دادند، اما منابع وابسته به پنتاگون اعلام کرده‌اند که آنها هنوز در اطراف کی یف هستند.

رسانه‌های روسی تصاویری منتشر کردند که نشان از پیشروی نیروهای روسی به سمت کی یف پایتخت اوکراین دارد.

ببینید:

تصاویر هوایی از نبرد در ماریوپول اوکراین

این در حالی است که پنتاگون اعلام کرد: نیروهای روسی در اطراف کی یف مانده‌اند و تدارکات غذایی به آنها رسیده است.

بیشتر بخوانید:

مدیرکل آژانس اتمی برای حضور در مذاکرات اوکراین، به ترکیه می‌رود

سی ان ان به نقل از شهردار شهر میکولایف اعلام کرد: شهر ما از سوی نیروهای روسی که از شبه جزیره کریمه آمده‌اند، در محاصره است.

بیشتر بخوانید:

آمادگی اسپانیا برای ارسال تسلیحات بیشتر به اوکراین

از سوی دیگر رویترز گزارش داد: مجلس نمایندگان آمریکا با کمک ۱۳.۶ میلیارد دلاری به اوکراین موافقت کرده است.

همزمان وزات تجارت آمریکا اعلام کرد: صدو مجوز محموله‌های تسلیحاتی آتشباری و مهمات برای اوکراین را تسریع می‌بخشیم.

کاخ سفید اعلام کرد: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در تماس روز پنجشنبه با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه آخرین تحولات جنگ میان روسیه و اوکراین را مورد رایزنی قرار می‌دهد.

وزارت خارجه آمریکا بیان کرد: بلینکن وزیر خارجه آمریکا در گفتگو با همتای اوکراینی خود، ارائه کمک‌های بیشتر امنیتی به کی یف را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    2 3
    جنگ زرگری تمام عیار یهودی ــــ سرانجام با توطئه چینی ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و نقش بازی موفق مهره یهودی در یک جنگ زرگری تمام عیار ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. و مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و بحران های سیاسی و رسانه ای به انحطاط برساند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بارچشم آبی اروپایی را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود.
    • FR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      0 0
      دقیقا ! با اعلام قبلی مدتهاست دمکرات‌ها علنا میگفتند باید به سراغ روسیه برویم لابد اگر ترامپ مجددا رییس جمهور میشد الان چین در جنگ بود ..
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    4 0
    اوکراین بدون تقویت ارتشش به موشک های دوش پرتاب ضدهوایی و ضدزره نباید وارد این جنگ می شد اماده ساختن ارتش ظرف شش ماه امکان پذیر نیست اینو همه کارشناسان نظامی می دانند نتیجه این جنگ از قبل مشخص بود ولی اوکراین استقلال خودش را در نتیجه ندانم کاری مشتی افراد هوچی گرا و هیجان زده از دست داد
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    4 0
    روسیه باید رودخانه تریور را دور زده و شهر ژیتومیر در غرب کیف و بوریس پیل در شرق کیف را تصرف و اینچنین کیف را محاصره نمایند تا راه برای محاصره کامل و سقوط شهر کیف فراهم شود
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    3 0
    بابا پلها تخریب نمی شد روسیه در مرز لهستان و مجارستان بود چطور ظرف دو روز 80 کیلومتر پیشروی کرد الان در 5 روز بدون تلفات دادن یک کیلومتر پیشروی نداشته خوب معلومه مقاومتی در اوکراین نیست تخریب پلها است بزودی تعمیر می شوند
  • علی IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    1 1
    بزودی نسخه جدیدداعش روسی باهسته مرکزی چچنهاوقفقازهااعلام خلافت اسلامی دراکراین برعلیه ناتوواروپا خواهندنمود 'واکراین ادلب اروپاخواهدشد'مسلمان کشی تحت فرماندهی سیاوموسادوام آی ۶ومیت ترکیه واستخبارات عربستان'آغازمیشود''وهرجنایتی دراروپا به اسم مسلمانان‌ تمام میشود''روسیه ازدست تندروهای قفقاز خلاص میشود''آمریکاهم درباتلاق ویران سازی اوکراین واروپا دست وپا میزندوسرانجام مفتضحانه ازویرانه های اوکراین فرارمیکند ''''

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس