نابودی اسرائیل - نمایه

گروهی از جوانان ترکیه‌ای در آستانه ورود رئیس رژیم صهیونیستی به خاک این کشور، ضمن پایین کشیدن پرچم‌های این رژیم از خیابان‌ها، آن‌ها را آتش زدند.

به گزارش مشرق، منابع ترکیه‌ای، شامگاه سه‌شنبه، خبر دادند که گروهی از جوانان این کشور پرچم‌های رژیم صهیونیستی را پایین‌کشیده‌اند و آن‌ها را آتش‌ زده‌اند.

بنابر گزارش وبگاه «ایسلامی آنلالیز»، گروهی از اعضای اتحادیه جوانان آناتولی ضمن پایین کشیدن پرچم‌های رژیم صهیونیستی که به منظور استقبال از «اسحاق هرتزوگ» رئیس‌ رژیم صهیونیستی در کنار خیابان‌ها نصب شده بودند، این پرچم‌ها را پایین کشیده‌اند. 

بیشتر بخوانید:

تماس تلفنی وزیران دفاع روسیه و ترکیه با موضوع اوکراین

بر اساس تصاویر منتشر شده، اعضای این اتحادیه ترکیه‌ای پس از پایین کشیدن پرچم‌ها، آن‌ها را در خیابان به آتش می‌کشند و به جای آن پرچم‌های فلسطین را نصب می‌کنند.

دانلود

این گزارش در حالی منتشر شده است که رسانه‌های ترکیه‌ای روز  گذشته نیز در خبری مشابه گزارش دادند که در آستانه ورود رئیس رژیم صهیونیستی به ترکیه، عده‌ای از مردم این کشور پرچم‌ این رژیم را به آتش کشیده‌اند.  معترضان روز گذشته با سردادن شعار «الله اکبر» و فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» انزجار خود را از سفر هرتزوگ ابراز کردند.

طبق اعلام آنکارا، هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه-نهم ماه مارس) در سفری رسمی به مدت دو روز به آنکارا سفر می‌کند و قرار است در کاخ ریاست‌جمهوری ترکیه مورد استقبال رسمی قرار بگیرد.

طبق گزارش خبرگزاری «آناتولی» و براساس بیانیه صادرشده از سوی دفتر رئیس رژیم صهیونیستی، وی به دعوت «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه و به همراه همسرش وارد خاک ترکیه خواهد شد و روزهای نهم و دهم ماه جاری (مارس) از آنکارا و استانبول بازدید خواهد کرد.

در این بیانیه همچنین اشاره شده بود: «هرتزوگ اولین مقام رژیم صهیونیستی خواهد بود که بعد از سال ۲۰۰۸ به ترکیه سفر می‌کند. علاوه بر این، سفر وی به عنوان سفر اولین رئیس تل‌آویو به آنکارا از سال ۲۰۰۳ تلقی می‌شود».

قرار است که اردوغان و هرتزوگ در دیدارشان، علاوه بر بحث و بررسی در خصوص روابط دوجانبه و مناسبات تل‌آویو-آنکارا، راه‌های توسعه همکاری‌ها را در عرصه‌های مختلف بررسی کنند. اردوغان پیش از این ضمن ادعای ورود روابط آنکارا-تل‌آویو به مراحل جدید، گفته بود: «سفر رئیس رژیم صهیونیستی به ترکیه مثبت خواهد بود و به خوبی بر روابط دوجانبه تاثیر خواهد گذاشت».

هرتزوگ در حالی به آنکارا سفر خواهد کرد که هیأتی بلندپایه از ترکیه اخیرا به ریاست «ابراهیم کالین» سخنگو و مشاور ارشد رئیس جمهور ترکیه و «سادات اونال» معاون وزیر امور خارجه ترکیه به منظور زمینه‌سازی برای سفر رئیس‌ رژیم صهیونیستی به ترکیه وارد فلسطین اشغالی شد و با مقامات تل‌آویو دیدار کرد.

روزنامه «حریت» ترکیه به‌تازگی در این ارتباط مدعی شد آنکارا حدود یک سال و نیم است که مذاکراتی محرمانه با تعدادی از کشورهای منطقه انجام می‌دهد که شاید هدف از آن پیدا کردن محل اقامت جدید برای اعضای حماس باشد. در ادامه این گزارش آمده بود، آنکارا به اطلاع حماس رسانده که اعضای نظامی این جنبش در ترکیه نخواهند ماند و ترکیه کمک نظامی به حماس نمی‌کند؛ اما فعالیت‌های سیاسی حماس در این کشور ادامه پیدا خواهد کرد.

این گزارش در حالی منتشر شد که پیش از آن، کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از چند مقام بلندپایه صهیونیست خبر داده بود که از جمله شروط تل‌آویو برای بهبود روابط با آنکار محدودیت فعالیت جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در ترکیه بوده است. بنابر گزارش یادشده، دستگاه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در گفت‌وگوهای داخلی پیرامون ترکیه تأکید کرده است که هر گونه فرایند برای عادی‌سازی روابط باید شامل محدودیت فعالیت‌های حماس در ترکیه باشد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 24
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • قادر مهری IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    8 26
    اسرائیل از ترکیه مثل سگ می‌ترسد خدا رو شکر که اردوغان با اقتدار تمامی قدرت های منطقه از روس تا یهود و عرب را مثل موم در دست دارد زنده باد ترکیه
    • NL ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      4 2
      پایگاه اینجرلیک = ارتش ترکیه غرور ندارد
    • ناشناس IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      5 2
      اردوغان خودش با اسراییل . کجای کاری. حساب مردم از دولتش جدا است
    • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      3 1
      شکر پنیر نخور بابا. کسی که از اردوغان و ترکگیه حمایت کنه با همونا هم محشور بشه به امید خدا . حالا بگو زنده باد زنده باد . مردک شکر پنیر خور
    • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      2 1
      اگه اینجوریه پس خسته نباشه ولی خودتم میدونی که چجوریه /فقط یه سوال این چجور قدرتی که پایگاه خارجی تو کشورشه چرا هرچی التماس میکنه اروپا ادم حسابش نمیکنه؟/پیمان ابراهیم (بزرگترین ننگ یک مسلمان)اخرین تیر برای فرار به سمت اروپا از ترس روسیه
    • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      1 1
      از ترس اسراعیل داره باهاش عادی سازی میکنه دیدیم چطور برا پیوستن به اتحادیه اروپا التماس میکرد عادی سازی با اسراعیل هم دم تکان دادن برای پیوستن به اتحادیه اروپاست.البته ترکیه سال هاست با اسراعیل رابطه داره و اردوغان ثابت کرده مزدور و دست نشانده ای بیش نیست.حساب مردم غیور ترکیه و جوانان انقلابی اون از اردوغان و غرب گرا ها و پان ترک های ترکیه جداس.
    • پاپک آذری IRAN IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      0 1
      بعنوان یک ایرانی وطن پرست از خطه آذربایجان ایران عزیز پاسخ تو پانترک نادان رو میدهم : پانترکیسم مغلمه ای است از بیسوادی و بیشعوری و بی خردی !!! جریان پانترکیسم صهیونیستی قادر به فهم و تجزیه تحلیل وقایع جهان نیستند ، البته که شما ایرانی نیستی مجازی و سایبری فارسی نویس مجازی هستی از آنکارا و در حال انجام وظیفه .. پاینده باد ایران یاشاسین گوزل ایرانیمیز ، ایرانیمیز وار اولسون صفح دوشمن لری کور اولسون انشاالله ..
    • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      1 0
      اتفاقا الان اردوغان از ترس روسیه میخواد از طریق اسرائیل دل آمریکا رو.بدست بیاره.اردوغان نگاه میکنه ببینه باد از کدوم طرفی میوزه
    • کاک نصیر IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
      1 0
      با سلام اردوغان پدر داعشی است اصلا مسلمان نیست و گرنه پشت فرزندان فلسطین را خالی نمی کرد شک نکن عاقبت اردوغان پلید مانند صدام خواهد بود درود بر شرف حاج قاسم مرگ بر بن سلمان و اردوغان کثیف و فاسد که حتی به مردم خود رحم نمیکند
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    15 0
    یاشاسین گوزل ایرانیمیز ، یاشاسین ایران یاشاسین زهرا س ملتی
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 0
    الکی
  • قادر IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    4 5
    یاشاسین تامام تورک میلتی یاشاسین آذربایجان ترکیه
    • علی IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      4 5
      یاشاسین مغول مهاجر
    • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      2 2
      علی آقا مهاجر شما هندی های کولی هستید ما اگر مغول باشیم باید زبان مغول را برانیم که نمی دانیم ولی شما تاجیک هستید و هندو نژاد چرا که زبان دری را میدانید
    • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      2 0
      یاشاسین یاشاسین بیا پایین بابا.آبروی هر چی ترکه نبر.از چی اردوغان حمایت میکنی.از دعوت و همکاری با رژیم کودک کش و اشغالگر اسراعیل یه کمک و مسلح کردن داعش توسط اردوغان.من خودم ترک هستم.تبریز مهد انقلابی گریه تبریز یکی از شهرهای پیشرو در بروز انقلاب و سرنگونی شاه بوده.ما اول مسلمان و دوم ایرانی و متعلق به این سرزمین هستیم خود ترکیه هم روزگاری متعلق به ما بوده.ما مثل برادران کرد و بلوچ و فارس و لر و ....مون اقوام تشکیل دهنده ایرانیم.شما پان ترک ها الکی از نام آذربایجان استفاده نکنید.
    • پاپک آذری IRAN IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      0 0
      یاشاسین ایران ، یاشاسین گوزل ایرانیمیز ، ایرانیمیز وار اولسون صفح دوشمن لری کور اولسون انشاالله. بالا ..
    • تقی IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      5 1
      شما به ساکنان فلات ایران مهاجر کولی و هندی میگویید ،اما در مهاجرت و تهاجم ترکها که تمام تاریخ‌دانان و مفسران تاریخ از جمله تاریخدان و ترک شناس معروف ترک ایلبر اورتایلی اذعان به آن دارند قبول ندارید ،همین زبان ترکی در غرب ریشه ترکی قبچاقی دارد ،طبق نظر شما پس شما ترکی بدانید مهاجر آسیای مرکزی هستید و ترک
  • از شهرستان سراب IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    1 0
    اسرائیل یک اشغالگره همونجوریکه عربستان اشغالگره همونجوریه امریکا و روسیه اشغالگرند همونجحوریکه ارمنستان اشغالگره همونجوریکه ترکیه اشغالگره
  • کامران IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 0
    پاینده باد ایران زنده باد فلسطین
  • حسن IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    2 0
    ترکیه با بزرگترین دشمنش یعنی یونان هم روابط دیپلماتیک و رفت و آمد داره. کلا سیاست ترکیه اینه که با همه کشورها روابط دیپلماتیک داشته باشه. دقیقا همون سیاستی که کشورهایی مثل ژاپن دارن
    • آذری IRAN IR ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      0 1
      ماله کشی یک پانترک خجالتی رجب پرست از آنکارا ... خخخخ ، پانترک مزاح فرمودند .. خدایا این دشمنان میهن من چقدر نادان و خرفت هستند ! یاشاسین ایران
    • IR ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      0 1
      اظهار نظر و انجام وظیفه یک پانترک مجازی سایبری فارسی نویس ترکیه ای
  • پاپک آذری IRAN IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    0 0
    رجب آقا ترکیه در ظاهر مسلمان ولی در واقع خائن به اسلام و مسلمین ، رجب خائن عمله و برده یهود و اسرائیل هست ..! ترکیه عضو ناتوی غربی همان ارتش صلیبی غرب ، ترکیه ، اسرائیل رو به رسمیت پذیرفته و با صهیونیست ها روابط و همکاری های پنهان و گاه آشکار اطلاعاتی نظامی با صهیونیست ها دارد بطور نمونه مشارکت اسرائیل ترکیه باکو در جنگ قره باغ بود، ترکیه بزرگترین شریک تجاری رژیم صهیونیستی اسرائیل در منطقه است ، رجب عردوغان مهره عمله و مجری طرح ها و توطئه های یهودبین المللی حاکم بر جهان غرب و اسرائیل در منطقه ما میباشد .. یاشاسین ایران شیر خاورمیانه که یک تنه در برابر صهیونیست ها و نوکران صهیونیسم ایستاده و از مقاومت و آرمان فلسطین دفاع می‌کند ..
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    0 0
    با سلام نمیدانم احساس می کنم ایرانی ها دمشان گرم که هیچ احترامی برای سران کثیف اسرائیل قائل نمی شوند سران خائن غرب و ترکیه را نگاه کن چگونه از پشت به فلسطین خنجر می زنند و حتی به ملت مورد خودش هم رحم نمیکند بابا خیلی سخته آدم با زبان خودش نتواند حرف بزند بگو اردوغان و آدمهای نژاد پرست مگر شما خدایی خدا من را آفریده مورد فارس و تورک و .شما کی هستید که به فرهنگ و زبان من توهین کنید و من هم وظیفه دارم به فرهنگ و زبان و لباس تو احترام بگذارم اردوغان کثیف الان تو باید به جای اسکنه با ملت مصر و ایران هماهنگ باشید و شر فتنه اسرائیل را کور کنید در کنار دشمن امت قرار گرفته اید من کورد تا زندان باید به این فکر کنم اگر راه داشته باشد در فکر آزادی مردم فلسطین باشم و در این موضوع شک به خودم راه نخواهم داد..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس