کد خبر 1349816
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۸
پیشنهاد میانجی‌گری عربستان میان روسیه و اوکراین

دولت عربستان از آمادگی خود برای وساطت میان روسیه و اوکراین برای پایان دادن به جنگ میان دو طرف خبر داد.

به گزارش مشرق، عربستان سعودی اعلام کرد که آماده است برای یافتن راه‌حلی سیاسی جهت پایان دادن به درگیری‌ها میان روسیه و اوکراین میانجی‌گری کند.

شورای وزیران عربستان در این نشست که در کاخ الیمامه در ریاض برگزار شد، از هرگونه ابتکاری در راستای کاهش تنش‌ها حمایت کرد.

به گزارش خبرگزاری دولتی عربستان «واس»، در این نشست همچنین، شورای وزیران نتایج گفت‌وگوهای تلفنی ولی‌عهد سعودی با رؤسای جمهور روسیه و اوکراین را که در آن نسبت به حل مسالمت آمیز و سیاسی بحران اوکراین تأکید شده بود، مورد بحث قرار گرفت.

نشست هفتگی شورای وزیران بعد از ظهر سه‌شنبه به‌ریاست ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود در کاخ الیمامه‌ ریاض برگزار شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شیرازm IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    8 0
    چقدرمضحکه کشورخبیثی ک خودش 7ساله داره کشوری مظلوم را نابودمیکنه بدستورغرب وشریک بااوکراین وهردوسرسپرده ونوکرغرب هستن ادای میانجیگری وبی طرفی درمیاره یکی از حرفهای مضحک جهان. سگ تووهابیون وغرب وحشی هردو از یه قماشن قاتل وحرامزاده. انشالله روسهاغرب راادب میکنه و مسلمانان ومقاومت این وهابی های نجس رو. مثل ترکیه منافق داره برعلیه روسهاکلی تجهیزات میده اوکراین بعداراجیف میگه و ادای میانجیگری درمیاره خخخخ
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    2 0
    جالبه! آل سعود چه جایگاه رفیعی در روابط بین الملل قائل هستند! بجای این گنده گوئیها دنبال علف تازه باشید که شیرتان خشک نشه، شما برای دنیا هیچ ارزشی ندارید مگر برای پروراندن و دوشیدن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس