واشنگتن: استقرار سامانه پدافندی پاتریوت در لهستان را بررسی می‌کنیم

دستیار وزیر خارجه آمریکا خبر داد که این کشور استقرار سامانه پدافندی پاتریوت در لهستان را بررسی می‌کند.

به گزارش مشرق، دستیار وزیر خارجه آمریکا خبر داد که این کشور استقرار سامانه پدافندی پاتریوت در لهستان را بررسی می‌کند.

معاون وزیر خارجه آمریکا هشدار داد در صورتی که روسیه جنگ را متوقف نکند، تحریم‌های بیشتری علیه این کشور اعمال می‌شود.

از سوی دیگر «ولودمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین روز سه‌شنبه در مصاحبه با ای‌بی‌سی نیوز در پاسخ به سوالی در خصوص درخواست برای تامین جنگنده‌های روسی از طریق لهستان که آمریکا گفته در حال مذاکره با ورشو در این خصوص است، اظهار داشت: ما نه تنها از آمریکا بلکه از کشورهای زیادی درخواست کردیم. ما می‌دانیم این هواپیماهای (دوره) شوروی در کجا مستقر هستند و چه کشورهایی میزبان آن‌ها هستند و ما از آن کشورها درخواست کرده‌ایم و از بسیاری جهات این آمریکاست که تصمیم خواهد گرفت. 

زلنسکی در جواب این که آیا فکر می‌کند رئیس‌جمهور آمریکا می‌تواند کمک بیشتری کند، پاسخ داد: مطمئنم او کار بیشتری می‌تواند انجام دهد. مطمئنم می‌تواند و دوست دارم باور کنم که او قادر به انجام این است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 0
    خخخخخخ خودت با دمپایی وایسی بهتر از اینه پدافند شر ورته کلا هیچ وقت کار نکرد خخخخ
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 0
    جنگ زرگری تمام عیار یهود سرانجام با توطئه چینی ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و نقش بازی موفق مهره یهودی در یک جنگ زرگری تمام عیار ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. و مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و بحران های سیاسی و رسانه ای به انحطاط برساند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بارچشم آبی اروپایی را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ به خدمت اقتصاد خود درآورد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس