کد خبر 1349752
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
پسر ترامپ ارتش اوکراین و بایدن را به مسخره گرفت

پسر رئیس جمهوری سابق آمریکا، جو بایدن و اقدامات ارتش اوکراین را مورد تمسخر و انتقاد قرار داد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، "دونالد ترامپ جونیور" پسر "دونالد ترامپ" رئیس‌جمهوری سابق آمریکا با انتشار متنی در تلگرام جو بایدن، رئیس فعلی کاخ سفید و اظهارات ارتش اوکراین درباره عملیات ویژه روسیه را به مسخره گرفت.

پسر ترامپ با انتشار عکسی از بایدن با امضای "۸۱ میلیون رأی"، نتایج رسمی آخرین ریاست جمهوری آمریکا و همچنین سه تصویر مربوط به اوضاع در جمهوری شوروی سابق را یادآور شد.

عکس اولی یک خلبان را نشان می‌دهد که بدون ارائه هیچ مدرکی به گفته کی‌یف ظاهراً در نبردهای هوایی با نیروهای هوافضای روسیه شرکت کرده است.

عکس دوم نمایی از جزیره را نشان می‌دهد، جایی که به گفته، زلنسکی، تمام ۱۳ مرزبانی که در جزیره بودند طی یک عملیات ویژه روسیه کشته شدند و به همین دلیل پس از مرگ لقب قهرمانی به آنها اعطا شد؛ اما ایگور کوناشنکوف، نماینده رسمی وزارت دفاع روسیه بعداً گفت، ۸۲ سرباز نیروهای مسلح اوکراین مستقر در منطقه داوطلبانه سلاح‌های خود را زمین گذاشته و تسلیم نیروهای مسلح روسیه شدند.

عکس سوم مدل اوکراینی آناستازیا لنا را با سلاحی در دست نشان می‌دهد که در سال ۲۰۱۵ نماینده این کشور در مسابقه زیبایی Miss Grand International بود. به گفته تعدادی از رسانه‌های غربی و کاربران اینترنتی، این تصویر نشان می‌دهد که این دختر احتمالاً به نیروهای مسلح اوکراین پیوسته و در درگیری‌ها شرکت می‌کند؛ اما در واقع این عکس حتی قبل از شروع عملیات ویژه روسیه گرفته شده است و در دست لنا یک دستگاه ایر سافت است که ترامپ جونیور نیز توجه همگان را به آن جلب کرد.

پسر رئیس جمهوری سابق آمریکا کلاژی از عکس‌های بایدن و سه عکس مربوط به اوکراین را امضا کرد؛ " چیزهایی که هرگز واقعاً اتفاق نیفتادند".

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    5 12
    ترامپ و خانواده اش دسته جمعی سگ دست آموز پوتین هستند
    • محمد IR ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      0 1
      تو چی هستی اونوقت...اقای مستقل بر خود پایه خود رای
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 0
    جنگ زرگری یهود سرانجام با توطئه چینی ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و نقش بازی رییس جمهور دلقک یهودی اوکراین در یک جنگ زرگری ؛ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. و مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و بحران های سیاسی و رسانه ای به انحطاط برساند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بارچشم آبی اروپایی را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ به خدمت اقتصاد خود درآورد.
  • فرهاد US ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 0
    پسر گرندارد نشان از پدر ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس