کد خبر 1349744
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳
گفت‌وگوی تلفنی پوتین و بنت با محوریت اوکراین

رییس جمهور روسیه و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگویی تلفنی آخرین وضعیت روابط دوجانبه و همچنین مذاکرات بین مسکو و کی‌یف در بلاروس را بررسی کردند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اینترفکس، کاخ کرملین با صدور بیانیه‌ای درباره گفت‌وگوی تلفنی ولادیمیر پوتین و نفتالی بنت اعلام کرد: طرفین در این گفت‌وگو جنبه‌های مختلف شرایط در پی عملیات ویژه نظامی روسیه برای حفاظت از دنباس را بررسی کردند.

ولادیمر پوتین در این گفت‌وگو قضاوت‌های خود را در مورد دور سوم از مذاکرات بین هیات مذاکره کننده روسی با مقامات اوکراینی در بلاروس را مطرح و با بنت به اشتراک گذاشت.

در این بیانیه آمده است: رئیس‌جمهور روسیه و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی توافق کردند که گفت‌وگوهای خود را درباره این مشکلات ادامه دهند.

روسیه عملیات ویژه نظامی را در طول دو هفته گذشته در اوکراین آغاز کرده و در این مدت سه دور گفت‌وگو بین مقامات این کشور با مسوولین اوکراینی در کشور بلاروس برگزار شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    0 0
    اقای پوتین گول این حرومزاده اسرائیل رو نخور وکاراوکراین رو یکسره کن ،اسرائیل می خاد زمان رو بکشه که تروریستها بیان تو اوکراین و روسیه رو شکست بدن ورحم به روسها نخواهند کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس