آکسیوس:تل‌آویو از زلنسکی خواست طرح پوتین برای‌پایان جنگ را بپذیرد

اکسیوس به نقل از یک مقام ارشد اوکراینی که اشاره‌ای به نام او نشده نوشت نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه به «ولودیمیر زلنسکی» گفته که او باید طرح ولادیمیر پوتین برای پایان جنگ را بپذیرد.

 به گزارش مشرق، آکسیوس افزود: با آنکه رژیم صهیونیستی در درگیری‌های اوکراین اعلام بی‌طرفی کرد و در نقش میانجی بین پوتین و زلنسکی ظاهر شده مقام اوکراینی مدعی شد که نفتالی بنت درخواست مذکور را در گفت‌وگوی تلفنی سه‌شنبه با زلنسکی مطرح کرده است. 

مقام اوکراینی گفت که زلنسکی و مشاورانش به این پیشنهاد روی خوش نشان نداده‌اند. مقام اوکراینی ادامه داد: «بنت عملاً به ما می‌گوید تسلیم شویم و ما قصد نداریم چنین کنیم.»

یک مقام در دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی این ادعا را رد کرد و گفت که شک داریم ایشان مقام بلندپایه‌ای باشد که الان در اوکراین حضور دارد و اطلاعی از آن تماس تلفنی داشته باشد، چون تماس مورد نظر روی یک خط محرمانه انجام شده است.

بر اساس این گزارش، مقام صهیونیست علاوه بر این گفت که نفتالی بنت قصد ندارد اکنون هیچ توصیه یا پیشنهادی به زلنسکی ارائه کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    3 8
    مشخصه اسراییل مثل روسیه اشغالگره ازش دفاع میکنه
    • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      2 0
      شماها که از عربستان، آمریکا، و غرببهای تروریست اشغالگر در عراق و افغانستان و سوریه و اینا حمایت میکنین پس چی هستین؟؟!
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    4 5
    فقط موندم اسرائیل و روسیه پشت پرده چه ارتباطاتی با هم دارن که اینقدر از همدیگه پشتیبانی می کنن. البته قابل توجه توده ایهای داخلی
    • SE ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      1 0
      روسیه هیچ کمک مالی و نظامی به اسراییل نکرده است برعکس امریکا و کشورهای غربی سالانه میلیارد ها دلار کمک مالی فنی لجستیکی و صد البته نظامی به اسرائیل داده و میدهند پشتیبان شماره یک اسراییل همه می‌دانند آمریکاست پس سعی نکن دست اربابت را در حمایت از این رژیم تروریستی نادیده بگیری! روسیه یا شوروی سابق در تشکیل دولت یهودی سهیم بوده است بنابراین همیشه با این رژیم دست به عصا راه رفته است و اینکه یک میلیون یهودی روسی تبار از قدیم در اسراییل اشغالگر ساکن شدند. اسراییل غاصب هم میداند که نباید با روسیه چپ بیافتد چون میداند در این صورت روسیه از حالت خنثی در مقابل این رژیم در می‌آید و کشوری با امکانات و ارتباطات روسیه می‌تواند دردسرهای بیشتری برایش درست کند.
    • سیدمهدی IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      0 1
      یهودیای زیادی توروسیه هستن وبخش اعظمی ازاسراییلیا ازروسیه مهاجرت کردن به اسراییل
    • IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      1 0
      آره یابا اسرائیل و روسیه پشت پرده ارتباط دارن آمریکا رو هم راه نمیدن!!! بذار پیش زلنسکی و بنت این جوکها رو تعریف کن
    • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      1 0
      اگر هم رابطه ای پشت پرده داشته باشن باز هنوز صدها برابر از رابطه آمریکا که نصف نماینده های مجلسشون پاسپورت اسرائیلی دارن ضعیف تره!!! پس به آمریکایی‌ها اصلا و ابدأ نباید اطمینان کرد ولی با همهٔ کشورهای غیر نوکر آمریکا با شرط احتیاط میشه روابط داشت!!!!
    • US ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      1 0
      اخه برا مهمه مثلا تو فحش میدی به پوتین برا ما مهمه ؟ توهم دارید روسیه سقوط هم میکرد مهم نبود تنها نکته مهم این بود امریکا دوست دشمن نمیشناسه هر کسی رو تو جنگ میندازه خودش به ریشش میخنده مهم این بود ناتو اونقدر ضعیفه که جرات یه گلوله شلیک کردن رو هم نداره مهم اینه که ایران وقتی کشتی نفتیش دزدیدن یمن نفت عربستان ترکوند اره پسر جان
  • IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    1 0
    ما منتظر شاهِ جهانیم___(فارغ از متن این خبر) لطفا برای ظهور امام زمان ع دعا کنیم. اللهم العجل لولیک الفرج
  • IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    1 0
    بی طرفی اسرائیل دلیل دارد. اسرائیل می خواهد مسئله اوکراین زودتر حل شود و توجه کشورهای جهان را به همکاری با اسرائیل برای دشمنی با جمهوری اسلامی و اجماع جهانی برای جنگ با ایران بکشاند. نفتالی بنت بشدت عصبانی است و برای نابودی و برانداختن جمهوری اسلامی یک دقیقه هم نمی تواند صبر کند. او ایران را مشکل اول و آخر تمام جهان می داند.
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    0 0
    بازیگری که بجای اسکار؛ جایزه صلح نوبل می گیرد ؛ جنگ زرگری تمام عیار یهودی ــــ سرانجام با توطئه چینی ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و نقش بازی موفق مهره یهودی در یک جنگ زرگری تمام عیار ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. و مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و بحران های سیاسی و رسانه ای به انحطاط برساند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بارچشم آبی اروپایی را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود.
    • کورو‌ش کبير IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      0 0
      همه جا همین متن رو کپی کردی. خسته نشدی؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس