کد خبر 1349454
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت:

چیزی نیست مردم قهرمان اوکراین هجوم بردن به مرزها که فرار کنن از کشورشون 

توی ایران هم چند هزار نفر ثبت نام کرده بودن و توی نوبت بودن برای رفتن به سوریه و دفاع از حرم.

حالا فهمیدید چرا اون سناتور آمریکایی گفته بود ژن مردم ایران مشکل داره یا بیشتر توضیح بدم؟!

چرا ژن مردم ایران مشکل داره؟

چرا ژن مردم ایران مشکل داره؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    2 18
    بیشتر توضیح بده
    • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
      13 2
      بازم نمی فهمی مطمئن باش
    • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
      16 1
      توضیح نمیدیم تا دود بنفش ازت بلند بشه!!! خخخخخخخخ
    • CH ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
      15 2
      هیچی شما به خود نگیر:)) اهلش که ایرانی های اصیل هستن فهمیدن چی شد با شما نبود این بچگانه ترین حالتی هست که فکر کنیم هرکی تو ایران متولد بشه زبانش فارسی باشه ایرانی هست اینکه کلا جبر دنیاست مثل خود شما اصل فکر و عقیده هر فردی هست که مشخص می کنه به کجا تعلق داری ایشون هم با ایرانی ها بودن نه هرکی متولد ایرانه یا ساکن ایرانه و یا زبانش فارسی هست اینرو برای افرادی گفتن که از آسمون بلا بباره یا نعمت جان می دن برای ایران و فرهنگش.
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    20 13
    نتیجه پاسپورت معتبر همین است. فرار در زمان جنگ
    • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
      27 2
      البته یکی از الزاماتشه، بیشرفی و وطن فروشی هم لازمه!!!!!
    • CH ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
      21 1
      :))) تعریف باحالی بود برای بزدلی و ترس البته حق هم دارن زندگی مادی غربی که کلش بر اساُ بیشتر زندگی کن و بیشتر حال کن باشه نفع نداره از یک سرزمین مستعمره دفاع کنی به ارزش جان شیرینت به تفسیر ذهنیت غربی ها و غربزده ها ، که کوچیکترین اثر فرهنگ غرب ترس از دست دادن جان هست مساوی با هیچ شدن ولی برای ما اون بزرگترین افتخاره اگر در راه مقدسات ما یعنی خدا،میهن،عقیده و ناموس چه خود چه دیگری باشه حالا شما می خوای اون رو بزار پاسپورت قوی ما رو بزار ضعیف رفیق:)))
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    15 3
    سرانجام با توطئه چینی ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و بازی جنگ زرگری رییس جمهور دلقک یهودی اوکراین ؛ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. و مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و بحران های سیاسی و رسانه ای به انحطاط برساند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بارچشم آبی اروپایی را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ به خدمت اقتصاد خود درآورد
  • نیما IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    19 1
    چون مردم ایران از خودشون دفاع میکنند مثل مردم اوکراین اهل فرار نیستند
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    5 1
    سرانجام با توطئه چینی ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و نقش بازی رییس جمهور دلقک یهودی اوکراین در یک جنگ زرگری ؛ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. و مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و بحران های سیاسی و رسانه ای به انحطاط برساند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بارچشم آبی اروپایی را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ به خدمت اقتصاد خود درآورد.
  • مهدی IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    10 1
    درود بر شما، به اصل مطلب که باعث درد و رنج دشمنان میشود اشاره کردید. مردم ایران چه زن و چه مرد شرف و غیرت و ناموس دارند.
  • سرباز بی نشان. IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    11 2
    جان برادر یادت باشه! اینجا هم ژن های خوب ومرغوب کم نداریم پاش بیفته اگر شده سینه خیز از ایران خارج میشن وایران را دودستی تقدیم دشمن می کنند .این ها همونایی هستند که فریاد می زدند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران.
  • 0 IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    7 1
    بمونن بجنگن برای چه عقیده ای؟ گردان های نئونازی آزوف؟
    • DE ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
      6 1
      نه جانم! قراره به اشون "سوسیال هیلفه" یعنی حقوق نقدی ماهانه بیمه اجتماعی و انواع و اقسام حمایت های مالی به اشون بدن اونم از جیب شهروندان و غیرشهروندان اروپا که از صبح تا شب برای یک لقمه نون و دادن یک اجاره خونه سگ دویی می کنند تا گندی که زلنسکی صهیونیست زده، رو باهاش ماله کشی کنن! اگر پذیرش میلیون ها اکراینی ادامه پیدا کنه ،در ماههای اینده باید منتظر تظاهرات ضد اکراینی ساکنین اروپایی نیز بود.
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    17 2
    ههههه. اینا غربگداهای اوکراین هستن که قبل از جنگ شعار "نه غزه نه لبنان جانم فدای اوکراین" میدادن اما روز امتحان که رسید مثل یه موش کثیف دمشون رو گذاشتن رو کولشون و الفرار !! جنگیدن وجود میخاد.جنگیدن جیگر میخاد. غیرت میخاد. عقیده میخاا. جنگیدن کار هر بی غیرت بی بته غربگدای دوزاری نیست. غربگداها خودشونم میدونن که مال این حرفا نیستن. اوج و قله هنرشون اینه که از زیر لحاف به نفع اوکراین کامنت بنویسن!! دوزاری های بدبخت اگه ناموس دارین اگه وجود دارین بلندشین برین اوکراین از عقیده تون (الحاد و غرب پرستی) دفاع کنید. چپیدی زیر لحاف مثل یه خاله زنک به پوتین فحش میدی که چی بشه؟ اسلحه بدست بگیر برو نشون بده که آدم حسابی هستی و زباله نیستی.
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    3 3
    مگه شما اینستاگرام ندارید؟ خودم در پیج حقایق تاریخ خوندم که تا حالا یک میلیون روسی کشته شدن! قبول نداری برو اوکراین ببین. تاز 100 هزار تانک روسی هم پودر شده همه مردم اوکراین دیوار تشکیل دادن دارن از کشورشون دفاع میکنن اونم با چوب. تو پیج فکت نیوز هم زده بود!!!!
    • سجاد IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
      2 1
      خدا عقلت بده یک میلیون روسی اخه!!
  • کوزت IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    10 1
    چیزی که این وسط مشکل داره فقط مغز اون سناتور آمریکایی است که ما رو با تمام دنیا یکی میکنه. ((ما ژن برتریم ازاون ژن خوبها البته به جز اصلاحات که نوکران غرب هستن )).
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    1 2
    مردم سال 2022 ایران اتفاقا چون خیلی چیزها را این سالها دیدن و دست غارتگران بیت المال و دزدان نقابدار برایشان رو شده دیگر آن مردم چهل سال پیش نیستند و اتفاقا فرار هم.نمیکنند بلکه اگر اتفاق اینچنینی رخ بده به حان متجاوزان حقیقی و خانواده های پلیدشان افتاده و زنده زنده پوستشان را میکنند اصلا شک نکنید
    • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
      2 1
      مگه داعشی هستی؟
    • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
      1 1
      خشونت ممنوع و اینکه مردم فعلا حجابشون رو رعایت کنن و اهل بصیرت باشن نه اهل کوفه
    • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      3 1
      مردم 2022 اگر شعور داشته باشن به جای سلاخی در انتخابهای خودشان دقت می کنن. گوش به فرمان بی بی سی و دشمن ، فریدون و حناچی و ... رو با شادی و رقص انتخاب می کنن بعد انتظار دارن از توی اسب تراوای بی بی سی عابد و زاهد و پاک دست بیاد بیرن ماهواره ات رو سلاخی کن داداش
  • حسین IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    1 10
    خدایا من چرا تو این مملکت موندم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس