کد خبر 1347393
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰

به گزارش مشرق، سیدمحمد حسینی در توییتر نوشت:

‏تاکنون صدها هزار ‎اوکراینی کشورشان را ترک کرده‌اند و سازمان ملل احتمال داده این رقم به ۴ میلیون آواره برسد!

این وضع را مقایسه کنید با مردم مقاوم ‎ایران بویژه شهرهای مرزی مثل دزفول که در زیر موشک باران هم منطقه را ترک نکردند و جنگیدند تا یک وجب از خاکشان در اشغال دشمن باقی نماند!

تفاوت ایرانی‌ها با اوکراینی‌ها چیه؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    9 45
    واقعا که خیلی احمقی . جه مقایسه بیخودی.
    • رحمت عیدی IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
      16 3
      فقط یه چرتی میگی که نگن لالی!! توضیح بده چرا مقایسه بیخودیه
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
      12 2
      خفه شو غربگرا بدبخت
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
      13 1
      فهم یک مطلب عقل میخواهد.
    • علی IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
      10 2
      واقعا خودت سرشاری از حماقت ، خیانت ، بی مسِولیتی و بیوطنی
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
      10 2
      احمق تویی، بعلاوه خیلی هم بی شعوری، بدبخت فلکزده غربگدا. این حاصل چشم آبی بودن و اعتما و اتکا به غرب است. تو هم میتوانی بروی اوکراین کمکشان اسابهایشان را برای فرار جابجا کنی!
  • DE ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    8 1
    اگر اوکراینی ها هم یک رهبر عظیم و بزرگ و درتاریخ بینظیر مانند حضرت امام خمینی رض داشتند و اعتقاد راستین به مکتب امام حسین ع و خون ایرانی در رگهاشون بود فقط رقاصه ها و دزدان و بی سرو پاهاشون به خارج فرار میکردند موقع جنگ. ولی چرا ملت اوکراین بایستی بایستند و برای یک دلقک بجنگند ویا یک بوکسور نوکر غرب وابسته. ملت اوکراین که همه موافق کودتای نارنجی و نوکری جورج سروس صهیونیست نیستند. رژیم اوکراین همانطور که طی این سالها بیش از ۱۵۰۰۰ نفر روسی را کشت و هزاران نفر را آواره کرد مخالفان خود را هم با زور سرنیزه خفه کرد .بعد از پایان جنگ ملت اوکراین که از خواب بیدار شده اند دیگر گول کودتاهای نارنجی و یا سبز مانند فتنه سبز در ایران را نخواهند خورد.
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    4 10
    مقایسه احمقانه!! کم بودن جنگزده هایی که به شیراز و اصفهان و تهران و مشهد مهاجرت کردن و هیچوقت برنگشتن؟! تازه خیلیها از ایران رفتن
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    3 2
    از آن زمان تا الآن ساها گذشته و طی این مدت دوستان به اصطلاح اصلاح طلب که روز به روز بخصوص بعد از تحولات اخیر بیشتر شباهت به ستون پنجم آمریکا میشوند - توانسته اند که که بخش زیادی از مردم ایران را با تبلیغات و وعده های شیرین آمریکایی و از طریق شبکه های ماهواره ای ذهنیات را طوری شکل دهند که خیلی ها تصور کنند که چقدر خوب میشدکه تمام پولهایمان را ببریم ترکیه خانه بخریم و مثل غربی ها شیک زندگی کنیم و الا آخر. یعنی دقیقا همان رویای که خیلی از اوکرایینی ها دچار شده اند. بسیار از مردم عادی اوکرایینی در این ذهنیت شستشوی مغزی شده اند که کشورشان میبایستی مانند مثلا آلمان آزاد و مرفه و با اقتصاد قوی باشد و از آنروی که آلمان جنگ 2 جهانی طرفدار نازی ها بودند و امروز به اینجا رسیده اند - پس اوکرایینی ها هم باید از نئونازی ها تقلید کنند تا بعدا مثل آلمان بشوند. اینا همش کار هالیووده دوست گرامی. روسیه - ایران و چین باید هرچه سریعتر آستین بالا بزنند و اجازه ندهند افکار عمومی مردم وارد چاه آمریکایی ها و صهیونیستها بشود.
  • نیما IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    3 1
    زنده باد مقاومت مرگ بر فرار
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    1 4
    مگه مردم مناطق مرزی ما مجبور نشدن مهاجرت کنن؟ بعد مگه حجم مناطق سقوط کرده ایران چقدر بود؟ اینا رو ببینین
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    2 0
    واقعا درسته. ممنون که محاسن مردممون را نشان میدید
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    5 0
    ملتی که نامش ایران است هیچ کجای دنیا ندارد. ملتی که در مقابل هجمه دشمن بعثی با حمایت های پشت پرده کشورهای غربی ایستادگی کرد. ملتی که در مقابل تحریم های کمرشکن بین المللی به رهبری شیطان بزرگ ایستادگی کرد. ملتی که نمونه اش در هیچ کجای تاریخ نیست. ملتی که قرار است شالوده اصلی سپاه حضرت ولی عصر عچ را تشکیل بدهد. ما ایستاده ایم.
  • مجید IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    1 2
    واقعا واقعا می خواید فرق ایران رو با اوکراین بدونید ؟؟ اوکراین که متحد خود اروپا و آمریکا بود اینه وضع اش . بعده یک هفته تازه دارن به فکر می افتن که یه جوری کمک اش کنن که روسیه وارد جنگ مستقیم با خودشون نشه ! حالا اگه یک روز آقای پوتین قصد کشور گشایی از سمت ایران داشته باشه چی؟ اون موقع چه خاکی به سرمون بریزیم ؟، واقعا کی میاد کمک ما ؟ اروپا؟ عراق؟ سوریه ؟؟ همسایه های عرب ؟ هیچ کیه هیچ کیه هیچ کی :(
    • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
      1 0
      سلام . حافظ اسد پدر بشار اسد زمان جنگ ایران با صدام ، کمک ایران کرد .
  • رضا IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    1 3
    خدايا ، بارپروردگارا ! اين چه حكمته تو دارى ؟! مرحوم هاشمى رفسنجان باشه و اين ابله هم ؟! يعنى ممكنه و ميشه سياست مدار مملكتى يا معاون رئيس جمهورى مغزش قد فندق بيشتر رشد نكرده باشه ؟! بنظر شما مقصود اين سياستمدار بيشعور از مقايسه دو ملت ايران و اكراين چيه ؟! فرض كنيم حرف اين كله گنجشكى كاملاً صحيح ، خب بعدش ؟! ثُم سننه ؟! دربست درست باشه ، خب بعدش ؟! ثم سننه ؟!
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    1 4
    مقایسه خیلی بیخوده.اولا که روسیه میخواد تمام اوکراین رو تصرف کنه خوب مردم نمیتونند به دیگر جاهای کشور شون مهاجرت کنند .می‌روند به کشورهای همسایه در ثانی در.جنگ ایران وعراق.اینهمه جنگزده که از استانهای مرزی مهاجرت کردند به دیگر مناطق کشور .بخاطر حفظ جان زنوبچه را ندیدید یا اون موقع عقل رس نبودید چرا انقدر عوام فریبی میکنید بنی آدم اعضای یک پیکرند .که در آفرینش زیک گوهرند.چو عضوی بدرد آورد روزگار دگر عضوها را نباشد قرار .بنظر همانطور که انسان‌ها از نظر تند روها در ایران قابل تفکیک هستند وسوریه وعربستان ولبنانی وعراق ویمنی قابل دفاع هستند ولی اوکراینی ها نیستند .الان هم غربی‌ها همین خصلت رو در باره اوکراینی ها دارند در نهایت هردو عقیده محکوم وذلیلانه است
    • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
      1 0
      دوست عزیز به داخل کشور کوچ کردن در زمان جنگ ایران و عراق و نه به خارج دوم هم صدام قصد تصرف تهران را داشت
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    2 0
    بالاخره یه جورایی کاهش جمعیت اسرائیل از یه جایی باید تامین بشه
  • ماحسون IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    2 0
    ممنون درستش اینه، ولی ایلامی ها دقیقا با برنو و زیر چادر تو اطراف شهر زیربرف چندمتر وکناردرخت ها زندگی ومقاومت میکردن از ویک متری یعنی 100 سانتی متر کنار شهر دیگه چی بگم،راستی چوار 65 رو فراموش نکنید بدون توجه به جنگ چند شهید در ورزشگاه کوچک اون موقع ، اینه غیرت ایرانی وکورد
  • علي IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    0 0
    درود به شرف وغيرت رزمندگان ايراني روح شهدا شاد
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    0 1
    ایران بدون جنگ و با تحریم ها تبدیل به کشوری جنگ زده شد . همه در حال فرار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس