توافق رژیم صهیونیستی و امارات برای تولید هیدروژن سبز

اماراتی ها در جنگ علیه ملت یمن فقط نقش اسپانسر را برای شرکت های چند ملیتی فروش سلاح بازی نمی کنند و سبک جدیدی از غارت را به نمایش گذاشته اند که در نوع خود کم نظیر است.

سرویس جهان مشرق؛ جنگ علیه ملت یمن در آستانه ورود به هشتمین سال متوالی است و رژیم امارات همچنان به نقش تخریبی خود ادامه می دهد و هر روز به میزان غارت ثروت مردم مظلوم این کشور می افزاید تا جایی که ارزش این دزدی  ها حداقل به چند ده میلیارد دلار رسیده است.

جدیدترین گزارش ها از دزدی های سازمان یافته و آشکار اماراتی ها حاکیست، سران آل نهیان از طریق فروش میعانات و مشتقات نفتی در یمن، میلیاردها ریال یمنی را بدون هیچ مشکل و مانعی به جیب زده اند و این در حالی است که میلیون ها شهروند یمنی با خطر قحطی و گرسنگی مواجه هستند.  

براساس اطلاعات به دست آمده، رژیم امارات فقط در یک مورد از طریق چندین کانتینر، مبلغی در حدود 4 میلیارد ریال یمنی که سود حاصل از فروش مشتقات نفتی بوده را به جزیره اشغالی سقطری در جنوب یمن انتقال داده است.

به گفته منابع آگاه میدانی، بخشی از این پول های به غارت رفته و دزدیده شده که اموال و ثروت مردم یمن محسوب می شوند در دو پایگاه اماراتی ها در جزیره سقطری (منطقه موری و دقحوقح) انباشته و ذخیره شده اند.  

مجموعه تحقیقات و گزارش های میدانی نشان می دهد اماراتی ها در پوشش یک موسسه خیریه و در قالب کمک های بشر دوستانه و کمک به شهروندان یمنی اقدام به فروش میعانات نفتی به مشتریان خارجی می کنند و از این طریق سود کلان به دست آمده را انتقال می دهند.

تاکنون مشخص نیست خاندان آل نهیان تحت عنوان این موسسه خیریه چه مبلغی را سرقت کرده اما این چپاول سازمان یافته باعث شده سوخت و میعانات کمیاب شود و در صورت موجود بودن با چند برابر قیمت در داخل یمن به فروش برسد.  

از سویی دیگر، اماراتی ها با این دزدی آشکار، ریال های کف بازار را هم جمع کرده اند و نقدینگی مورد نیاز به شدت کاهش یافته و بازار ملتهب شده و انتشار این خبر بدون شک خشم مردم یمن را چند برابر می کند و تصویر واضح تری از چهره تبهکار رژیم آل نهیان نمایان می شود.

همان گونه که در ابتدای گزارش گفته شد جزیره اشغال شده سقطری به مرکز اقدمات ضد یمنی تبدیل شده و اماراتی ها در این منطقه غارت اموال و تخریب زیرساخت های این کشور را سازماندهی و دنبال می کنند.  

نباید فراموش کرد از همان هفته‌های نخست شروع جنگ اماراتی ها به دنبال تصرف بندر عدن و اشغال جزیره سقطری بودند تا بتوانند در منطقه باب‌المندب نفوذ کنند و در ادامه هم بر سواحل دریای سرخ تا بندر بین المللی الحدیده مسلط شوند.  

رژیم امارات برای تثبیت مواضع در جزیره سقطری به تحرکاتش افزوده و در تلاش است فرودگاهی را احداث کند و خبرها حاکیست باندهایی در این منطقه به طول 540 متر و عرض 30 متر در حال ساخت هستند.  

غارت ثروت چند ده میلیارد دلاری ملت یمن به سبک خاص اماراتی‌ها/ جزئیات دزدی نفتی با پوشش موسسه خیریه و کمک های بشردوستانه

آل نهیان در جریان ماجراجویی های منطقه ای راه را برای حضور مستشاران نظامی رژیم صهیونیستی در این جزیره باز کرده تا آنان بتوانند تحرکات کشتی های تجاری و نظامی ایران را در این منطقه رصد کنند.

رصد تحولات میدانی نشان می دهد رژیم صهیونیستی در نهایت قصد دارد با گسترش نفوذ و حضور در سواحل و جزایر یمن، فعالیت های جاسوسی را افزایش دهد و مهمترین مسیرهای کشتیرانی جهان را در این محور به اشغال درآورد.  

به گزارش مشرق، شواهد به خوبی نشان می دهد اماراتی ها از ابتدای جنگ علیه ملت یمن فقط خریدار چند ده میلیارد دلار سلاح از شرکت های چند ملیتی غرب و شرق نبوده اند و یک طرفه مداخله و هزینه نکرده اند و همزمان اهداف سلطه طلبانه و طمع ورزانه اقتصادی را با انگیزه برجسته کردن نقش منطقه ای ابوظبی دنبال کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    15 1
    آل صهیون
  • سید فروزان CH ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    11 1
    در حالتی مه برادران حوثی می‌توانند قلب امارات را موشک باران کنند ،چرا تا بحال به پایکاه اماراتیها در این جزیره حمله نکردهاند ؟
    • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
      1 0
      انصارالله.
    • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
      1 0
      گلابی می خواد که اونا ندارن ، اون گلابی ها رو فقط اسرائیلی ها دارن
  • ح ر IR ۰۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    6 3
    بابا چرا کسی نیست جلوی این بی شرف های بی ناموس را بگیرد چرا ایران با یمن پیمان امنیتی نمی بندد والله کافیه ایران از نظر نظامی یک قدم بردارد جنگ یمن تمام می شود
  • محمد IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    7 1
    این دزدان کثیف تاوان سختی خواهندداد
  • IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    2 2
    باید با برنامه ریزی دقیق ومنسجم ریشه این مزدوران اماراتی واسراییلی را محو ونابود کردوانشاالله خبرخوب نابودی کامل این خبیثان مزدور درجزیره یمن باشیم واطمینان داریم مقاومت قهرمان بی تفاوت نخواهدبود
  • IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    2 1
    لعنت خدا بر قوم ظالم
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    3 1
    یمن باید این چاه‌های نفتی رو با پهپاد و موشک بزنه که اقلا نفت و گازشو ندزدن حالا تا بعد یه فکری براش میکنن!!!
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    0 12
    بهترین کار رو میکنن نوش جونشون
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
      2 0
      مزدور دوزای امارات چیه که تو مزدورش شدی؟
  • جواد IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    4 3
    تمام کشورهای دنیا در محاسبات خود برای رابطه و یا جنگ فقط منافع خود را در نظر میگیرند به غیر از ایران
  • DE ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    1 0
    مشکل یمن هم مانند مشکل ایران است . امپریالیسم امریکا در تمام دنیا با بکارگیری مزدوران غربگدای خود یعنی رفرمیست ها یا به فارسی اصلاحات چی ها مردم را دو شقه کرده و غربگداها مامور به استحاله فرهنگی و خواندن آیه یاس و دادن آدرس اشتباه و گره زدن پیشرفت و خوشبختی مردم به دُم ارباب امریکا.... هستند. همانگونه که نسخه جورج سوروس صهیونیست برای کودتاهای رنگی یکیست فقط تفاوت رنگ اوکراین نارنجی بود ایران سبز ... نسخه پیچیدن ذلت برای ملتها توسط مزدوران غربگدا هم یکیست حالا در کشورهای اسلامی چند تا آیه و حدیث هم براش جعل میکنند. کل مشکل یمن از رژیمی دست نشآنده غرب و نوکر صهیونیست شروع شد و جنگ داخلی را به یمن تحمیل کرد که وارد سال هشتم میشود . و همانگونه که غرب وحشی از سلاخی مردم توسط داعش کیف میکردند در یمن هم کیف میکنند بحث فروش میلیاردها اسلحه است. ولی اوکراین خط قرمز کل دنیای غرب وحشی و حتی نوکران و مزدوران آنها در ایران است. زیرا چشمانشان آبیست و سفید پوست هستند.
  • نیما IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    0 0
    مرگ برتروریست
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    0 0
    تعداد پهبادهای مهاجم را باید به چند صد فروند ارتقاء داد و همزمان منابع نفتی عربستان و امارات را در چندین منطقه مورد هدف و انهدام قرار داد تا آنها شیر فهم شوند که دیگر توان حمله را ندارند این دو کشور متجاوز و جنایتکار فقط با نابودی منافع نفتی اشان از جنایاتشان دست خواهند کشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس