کد خبر 1348883
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
روایت هانری از ضربه عاطفی مسی با ترک بارسا

ستاره سابق آرسنال و بارسلونا به حمایت از ابرستاره پاری سن ژرمن پرداخت.

به گزارش مشرق، تیری هانری اسطوره تیم ملی فرانسه و یکی از ستاره های سابق بارسلونا و آرسنال درباره وضعیت لیونل مسی همبازی سابقش در اردوگاه کاتالونیا در شرایط جدیدش در پاریس صحبت کرد.

هانری در مصاحبه خود عنوان کرد: وقتی شما از مسی صحبت می کنید نباید فراموش کنید او یک بازیکنی استثنایی است. نباید فراموش کنیم وقتی مسی از بارسلونا جدا شد شرایط برای ماندنش مهیا نبود. وقتی شما فکر می کنید هیچگاه مکانی را ترک نخواهید کرد ولی شرایطی غافلگیرکننده برای شما ایجاد می شود که باید خانه خود را ترک کنید ضربه بزرگ عاطفی به شما وارد می شود.

روایت هانری از ضربه عاطفی مسی با ترک بارسا

مهاجم سابق بارسلونا ادامه داد: مردم می گویند مسی در پاریس همه شرایط برایش مهیا است. اما همه چیز شرایط نیست. وقتی من در سال ۲۰۰۷ آرسنال را به مقصد بارسلونا ترک کردم تا بتوانم خود را با شرایط جدید وفق دهم یک سال طول کشید.

هانری عنوان کرد: وقتی من به بارسلونا رسیدم، مصدوم بودم و باید برای قرار گرفتن در محیط جدید نیاز به زمان داشتم. شرایط مسی هم در سال اول حضورش در پاریس عادی است و شما باید درخشش بی نظیر مسی را در سال دوم تماشا کنید.

مسی بعد از ۱۷ سال بازی برای بارسلونا تابستان گذشته به دلیل شرایط مالی این باشگاه و قوانین لالیگا مجبور به ترک بارسلونا شد و با قراردادی دوساله به پاری سن ژرمن ملحق شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس