کد خبر 1348866
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳
لهستان هواپیماهای جنگی خود را به اوکراین نمی فرستد

دفتر نخست وزیری لهستان اعلام کرد که لهستان هواپیماهای جنگی خود را به اوکراین نمی فرستد و اجازه استفاده از فرودگاه های خود را در جنگ اوکراین نمی دهد.

به گزارش مشرق به نقل از روسیا الیوم، دفتر نخست وزیری لهستان اعلام کرد که لهستان هواپیماهای جنگی خود را به اوکراین نمی‌فرستد و اجازه استفاده از فرودگاه‌های خود را در جنگ اوکراین نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید:

چراغ سبز آمریکا به ناتو برای ارسال جنگنده به اوکراین

شرط لهستان برای ارسال میگ-۲۹ به اوکراین

طرح آمریکا برای انتقال زلنسکی به لهستان و عملیات چریکی علیه روسیه

این اظهارات نخست وزیر لهستان پس از گزارش‌های آمریکا منتشر شد که روز شنبه منتشر شد و در آن تاکید شده بود که آمریکا و لهستان در حال بررسی قراردادی برای ارائه هواپیماهای جنگنده به اوکراین هستند.

همچنین پیش از این اظهارات آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، حمایت واشنگتن را از امکان ارائه هواپیماهای جنگی توسط لهستان به اوکراین ابراز کرد. بلینکن در پاسخ به سوال سی‌ان‌ان مبنی بر اینکه آیا آمریکا با ارسال هواپیمای نظامی لهستان به اوکراین موافقت می‌کند، گفت: برای این کار چراغ سبز نشان داده شده است. وی افزود: در واقع، ما اکنون با دوستان لهستانی خود در مورد اینکه اگر تصمیم به انتقال این جنگنده‌ها به اوکراینی‌ها بگیرند، برای رفع نیازهای آنها چه کاری می‌توانیم انجام دهیم، صحبت می‌کنیم.

وی افزود که واشنگتن و متحدانش گام‌های بیشتری برای ارائه آنچه که اوکراینی‌ها برای محافظت از خود نیاز دارند، برمی دارند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    2 0
    غلاف کردن شاخ و دم نداره
    • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      0 0
      احسنت ، دقيقأ همینطوره!!
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    0 0
    سرانجام با توطئه چینی ودخالت های آشکار و نهان آمریکا جنگ اوکراین آغاز گردید . اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکا موفق گردید : نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بارچشم آبی اروپایی را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ به خدمت اقتصاد خود درآورد
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    0 2
    حتی لهستان هم فریب وعده آمریکایی هارو در مورد فروش جنگنده اف ۱۶ در صورت دادن جنگنده های شرقی خود به اوکراین رو نخورد ...خخخ
    • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      1 0
      نه عزیزم، روسیه همین امروز گفت اگه اینکارو بکنین میشین دشمن ما و ترتیبتون دادست غلاف کردن!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس