کد خبر 1344815
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
جنگ جهانی برای ستاره نروژی

تیم‌های قدرتمند اروپایی تمام توان خود را به کار گرفتند تا بتوانند در تابستان ستاره نروژی دورتموند را خریداری کنند.

به گزارش مشرق، ارلینگ هالند مهمترین نقل و انتقالات پنجره تابستانی خواهد بود. این بازیکن که آماری خیره کننده در دورتموند داشته به گزینه اول قدرتمندان اروپایی بدل شده و بسیاری از تیم‌ها سعی دارند برای خرید او نهایت توان خود را به کار گیرند.

منچسترسیتی، رئال مادرید و بارسلونا مهمترین مشتری‌های ارلینگ هالند هستند و از تیم‌هایی مثل بایرن مونیخ ، پاری سن ژرمن و منچستریونایتد نیز می‌توان به دیگر علاقه‌مندان این ستاره نروژی نام برد.

سایت گل خبر داد که ارلینگ هالند تا ماه آینده تصمیم خود را نهایی خواهد کرد که می‌خواهد به کدام تیم برود. او با اینکه تا سال ۲۰۲۴ با دورتموند قرارداد دارد ولی به دلیل عملکرد ضعیف این تیم، تصمیم دارد که به قدرت بزرگتری در فوتبال اروپا نقل مکان کند.

*جنگ رئال و بارسا برای بچه غول

رئال مادرید در تابستان در کنار خرید امباپه قصد دارد هالند را نیز به خدمت گیرد و خط تهاجمی قدرتمند برای فصول آتی بسازد. خوزه فلیکس دیاز، خبرنگار مارکا یقینا اعلام کرد که دورتموند، هالند را به رئال خواهد فروخت ولی رسانه‌های بارسایی عقیده دیگری دارند.

جنگ جهانی برای ستاره نروژی

امروز نشریه اسپورت در گزارش خود نوشت که جلسه لاپورتا با مینو رایولا تایید شده و بارسلونا می‌خواهد هر طور شده این بازیکن را به خدمت گیرد.

رئیس بارسلونا با مدیر برنامه مشهور هالند در موناکو در تاریخ ۲۷ بهمن دیدار کرد. مایک ورویخ، خبرنگار هلندی تلگراف مدعی شد که در این جلسه، رایولا از بارسلونا برای هالند دستمزدی سالیانه در حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو درخواست کرده است. رقم فسخ قرارداد هالند با دورتموند نیز ۷۵ میلیون یورو خواهد بود و بارسلونا در تابستان باید پول زیادی برای خرید ستاره نروژی خرج کند.

جنگ جهانی برای ستاره نروژی

*هری کین یا ارلینگ هالند؟

از طرف دیگر به نقل از سایت گل، منچسترسیتی علاقه دارد تا در تابستان ۲۰۲۳ هالند را به خدمت گیرد و می‌خواهد برای جذب هری کین در ابتدا تلاش کند. به همین برخی رسانه‌ها معتقدند که منچسترسیتی عقب‌تر از بارسا و رئال مادرید خواهد بود و به احتمال زیاد هالند راهی لالیگا خواهد شد.

بایرن مونیخ نیز باید تکلیف لواندوفسکی را مشخص کند زیرا هالند در صورت حضور این مهاجم گلزن لهستانی راهی مونیخ نخواهد شد. پاریس نیز با اینکه گزارش می‌شود می‌خواهد هالند را جانشین امباپه کند ولی این بازیکن علاقه ندارد تا راهی فرانسه شود و می‌خواهد به لیگی قدرتمندتر برود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس