ویزا مسترکارت

همزمان با ورود جنگ اوکراین به یازدهمین روز خود، شرکت‌های خدمات مالی ویزا و مسترکارت مستقر در ایالات متحده، اعلام کردند که فعالیت خود را در روسیه به حالت تعلیق در می آورند.

به گزارش مشرق به نقل از آناتولی، در بیانیه شرکت ویزا آمده است که این شرکت با مشتریان و شرکای خود در روسیه همکاری خواهد کرد تا تمامی پشتیبانی‌های آن در روزهای آینده متوقف شود.

بر این اساس تمام تراکنش‌های آغاز شده با ویزا کارت‌های صادر شده در روسیه دیگر در خارج از این کشور کار نمی‌کنند و ویزا کارت‌های صادر شده توسط مؤسسات مالی خارج از روسیه نیز در داخل این کشور فعال نخواهند بود.

بیشتر بخوانید:

واشنگتن: تحریم‌های روسیه ارتباطی به توافق هسته‌ای با ایران ندارد

تحریم نفتی روسیه نفت را ۲۰۰ دلاری می کند

پوتین: تحریم‌های غرب به منزله اعلان جنگ است

در بیانیه مذکور به نقل از ال کلی، مدیر اجرایی ویزا آمده است که پس از "اشغال بدون دلیل" روسیه و رویدادهای "غیرقابل قبولی" که شاهد بوده‌اند، باید اقدامی انجام دهند.

کلی خاطرنشان کرد: ما از بابت تأثیر این امر بر همکاران ارزشمندمان و مشتریان، شرکا، بازرگانان و دارندگان کارتی که در روسیه به آنها خدمات ارائه می‌کنیم، متأسفیم. این جنگ و تهدید مداوم برای صلح و ثبات مستلزم این است که ما مطابق با ارزش‌های خود واکنش نشان دهیم.

بیشتر بخوانید:

کرملین: غرب نمی تواند روسیه را منزوی کند

پوتین: تصمیم برای انجام عملیات ویژه در اوکراین دشوار بود

شرکت مسترکارت نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که با در نظر گرفتن ماهیت بی سابقه درگیری فعلی و فضای نامطمئن اقتصادی، تصمیم به تعلیق خدمات شبکه در روسیه گرفته است.

در این بیانیه آمده است: کارت های صادر شده توسط بانک های روسی دیگر توسط شبکه مسترکارت پشتیبانی نمی شوند. هرگونه مسترکارت صادر شده در خارج از این کشور در شرکت‌های تجاری و خودپرداز روسیه کار نخواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    0 0
    خیلی هم خوب، خوشبحال روسیه!!
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    0 0
    خخخخخخخخخخخ این که 40 ساله برای ما قفل بوده.بیشتر شبیه مرور خاطراته روند شروع تحریم های روسیه.نفت روسیه رو هم از ترس گرون شدن انرژی و اشوب توکشوراشون تحریم نمیکنن و برای همیه که امریکا واسه توافق له له میزنه میخواد با سرریز کردن نفت ایران توی بازار .دست بالا رو برای تحریم نفتی روسیه داشته باشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس