کد خبر 1348217
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴
سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به آلمان

منابع خبری شنبه شب گزارش دادند، نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی پس از سفر به روسیه و دیدار با «ولادیمیر پوتین» برای دیدار با صدر اعظم آلمان راهی این کشور شده‌ است.

به گزارش مشرق از شبکه «i۲۴» رژیم صهیونیستی، سخنگوی نخست وزیری این رژیم اعلام کرد، «نفتالی بنت» امشب (شنبه) از مسکو برای دیدار با «اولاف شولتس» صدر اعظم آلمان راهی برلین شده است.

بر اساس این گزارش، بنت پیش از سفر به برلین سه ساعت با رئیس جمهور روسیه درباره جنگ در اوکراین صحبت کرده است.

این گزارش می افزاید، بنت پس از گفت وگو با پوتین تلاش کرده تا با ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین صحبت کند؛ اما وی نپذیرفته است.

پیش تر رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داده بودند که احتمال دارد که این رژیم به تحریم های غرب علیه روسیه بپیوندد.

این در حالی است که پوتین و بنت از آغاز عملیات ویژه روسیه در اوکراین در روز پنجشنبه (۵ اسفند ماه) دو بار در گفت وگوی تلفنی درخصوص این مساله و نتایج این عملیات و امکان حل و فصل مساله اوکراین از راه مذاکره تبادل نظر و مذاکره کردند.

به گزارش ایرنا، به دنبال حمله بامداد پنجشنبه (پنجم اسفند) نیروهای روسیه به اوکراین، این جنگ اکنون وارد دهمین روز خود شده و همزمان با ادامه آتش جنگ، سیل واکنش‌های جهانی به این رویداد همچنان ادامه دارد و فشارهای دیپلماتیک و تهدیدها و تحریم‌های بین‌المللی علیه روسیه همچنان در حال افزایش است.

پوتین رئیس جمهور روسیه "عملیات نظامی ویژه" علیه اوکراین را رسماً اعلام کرده و خاطرنشان ساخته است که عملیات این کشور در اوکراین به منزله شروع جنگ نیست بلکه اقدامی برای جلوگیری از یک جنگ در سطح جهانی است.

اما بسیاری از کشورهای جهان از جمله کشورهای اروپایی و آمریکا بلافاصله این اقدام روسیه را به عنوان جنگی علیه اوکراین، محکوم و فشارهای مضاعف دیپلماتیک و اقتصادی خود بر روسیه را آغاز کردند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    0 0
    بزرگترین اشتباه وخریت وخیانت اوکراین ورئیس جمهور خائن یهودی اوکراین این بود که مزدور وحمال اسرائیل شد که با دستور ودسیسه اسرائیل فتنه ای در اوکراین درست کند که رابطه وتعامل امریکا وروسیه را بر سر توافق برجام برهم بزند وبرجام فرو بپاشد.اوکراین با هم دستی با اسرائیل به ایران خیانت کرد وحالا دارد تاوان خیانتش را می دهد.وباید زیر مشت ولگد روسیه له شود وامریکا وناتو هم به دادش نخواهند رسیدچون می دانند اوکراین مزدور اسرائیل است برای برهم زدن برجام.تنها فریاد رس اوکراین خود اسرائیل است. که اسرائیل هم از ترس امریکا واروپا جرات کمک به اوکراین را ندارد. اوکراین با همدستی اسرائیل متهم به ایجاد نا امنی در اروپا واشغال اروپاست . اسرائیل با مزدوران منطقه ای اش نظیر اوکراین وترکیه وآذربایجان قصد ایجاد ناامنی در اروپا وبه دنبال ان اشغال اروپا و انتقام هولوکاست از اروپائیان ومسیحیان وکشورگشایی دارد.سناریوی پلید اسرائیل را امریکا واروپا خوانده اند ودستتان رو شده. روسیه باید مواظب باشد اسرائیل خریت نکند وجلو خریتش را بگیرد .چون سر نخ فتنه اوکراین دست اسرائیل همان خانه عنکبوت است. مذاکرات هسته ای به کوری چشم اسرائیل به توافق منجر خواهد شد و در نهایت پدر اوکراین وبعد از آن اسرائیل در خواهد آمد.
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    0 0
    پس از آغاز جنگ اوکراین ، آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد به کشورهای اروپایی یورش برد. و بدین ترتیب ؛ آمریکا موفق می شود نسل جدید گاوهای شیرده چشم آبی اروپایی را به خدمت اقتصاد خود درآورد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس